Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی نیری با تشریح برنامه‌های هفته گردشگری بیان داشت: گردشگری یکی از صنعت‌هایی است که بیشترین ضربه را به دلیل شیوع ویروس کرونا از نظر اقتصادی و معنوی متحمل شد که به منظور حمایت از این بخش لایحه معافیت بخشی از عوارض صنعت گردشگری در حوزه شهرداری تهیه شده و در صورت تصویب در صحن علنی شورای اسلامی شهر اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیری در ادامه به بیان برنامه‌های هفته گردشگری پرداخت و اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا بخشی از برنامه‌ها در قالب وبینار‌های تخصصی حوزه گردشگری در شبکه‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

او افزود: یکی از برنامه‌های درنظر گرفته شده معرفی و تجلیل از برترین‌های حوزه گردشگری است که در این راستا برترین شهردار، پاکبان و آتش‌نشان در مناطق گردشگرپذیرشهری، مدیران بنا‌های گردشگری تحت پوشش شهرداری، سازمان¬های همکار در حوزه گردشگری شهرداری، باغدار و مسئول حوزه خدمات گردشگری مناطق شهری که ظرفیت گردشگرپذیری دارند، معرفی خواهند شد.

رونمایی از اتوبوس‌های گردشگری

او همچنین از رونمایی اتوبوس‌های گردشگری خبر داد و اظهار داشت: تعدادی اتوبوس بازسازی و تعدادی دیگر به ناوگان افزوده شده که آماده خدمات‌دهی به اقشار مختلف جامعه است.

نیری با بیان اینکه اتوبوس‌ها به دو شکل خدمات‌دهی خواهند کرد گفت: در روش نخست بر اساس مولفه‌های قانونی اتوبوس‌ها به آژانس‌های گردشگری واگذار شده و در روش دوم به عموم مردم از جمله قشر کم‌برخوردار، معرفی شده از سرای محلات و فرهنگسرا‌ها و گردشگران داخلی و خارجی خدمات خواهند داد.

اجرای وبینار‌های تخصصی گردشگری

معاون گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شیراز همچنین از برگزاری وبینار‌های تخصصی حوزه گردشگری با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران و پخش در فضای مجازی خبر داد و گفت: در این نشست‌ها موضوعاتی نظیر گردشگری ادبی، آسیب‌شناسی گردشگری در دوران کرونا، جهانگردی روستایی، گردشگری خلاق و خوراک و گردشگری در آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شیراز معافیت صنعت گردشگری عوارض حوزه شهرداری حوزه گردشگری برنامه ها اتوبوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند

روح‌الله خوشبخت اشاره به بارش رحمت الهی، آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.

او تصریح کرد: با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه جدا خودداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • تصویب کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم