Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - اصلاح هندسی 5 نقطه مهم منطقه 15 طی شش ماه نخست سال به ‌منظور تسهیل تردد شهروندان در راستای اجرای پروژه های کوچک مقیاس انجام شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مسعود لواف زاده معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر افزود: این عملیات در راستای افزایش ایمنی و کاهش تعداد تصادفات ناشی از سرعت غیرمجاز در این تقاطع به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او به تشریح این عملیات ها پرداخت و گفت: در این راستا اصلاح هندسی میدان واقع در تقاطع خیابان هاشم آباد و خیابان شهید رضایی با حجم عملیات اجرایی 8 هزار مترمربع و اصلاح هندسی بلوار خاتم الانبیاء (قصرفیروزه) با خیابان 15 متری دوم افسریه با هماهنگی معاونت فنی و مهندسی سازمان ترافیک شهر تهران به مساحت 2 هزار مترمربع انجام شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در ادامه افزود: انجام اصلاح هندسی تقاطع پل بعثت تا تقاطع لاین کندرو خیابان رجب نیا به تندرو خیابان رجب نیا به طول 70 متر به منظور رفع سد معبر وانت بار ها و جمع آوری آبهای سطحی در بارندگی های فصلی انجام شد.
او ادامه داد: اصلاح هندسی میدانگاه بلوک e شهرک والفجر تقاطع خیابان والفجر 2 و کوچه معدنی یک به حجم 204 متر مربع براساس درخواست شهروندان و شورایاران در راستای متناسب سازی عرض معبر با خیابان و عدم توقف وسایل نقلیه سنگین در میدانگاه انجام شد.
لواف زاده در پایان به تشریح دیگر عملیات اصلاح هندسی در نیمه نخست سال اشاره کرد و افزود: احداث دوربرگردان مقابل مسجد سید الشهدا به مساحت 600 مترمربع با هدف تسهیل دسترسی اتوبوس ها به لاین کندرو بزرگراه امام رضا(ع) و کاهش مسیر رفت و آمد خودروها در مسیر نیز اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اصلاح هندسی انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲

مدیر منطقه پنج شهرداری قم از تحقق صددرصدی بودجه عمرانی سال گذشته منطقه پنج خبر داد و گفت: بیشترین طرح‌های اجرا شده در منطقه مربوط به پروژه‌های تملک و عمرانی بوده است.

رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با بیان اینکه در سال گذشته ۲۵۰ میلیارد تومان صرف پروژه‌های عمرانی شده است، اظهار کرد: سال گذشته ۱۰۰ پروژه عمرانی در راستای توسعه معابر، ایمن سازی، اقدامات ترافیکی، اصلاح هندسی، بازگشایی زیرگذر، توزیع آسفالت، تأمین سرویس‌های بهداشتی و توسعه بوستان اجرا شد

وی با بیان اینکه بیشترین پروژه‌ها مربوط به ایام نیمه شعبان بود، افزود: پیاده سازی و اصلاح جداول خیابان شهید کلهری، کبیری و قائم، اصلاح و تعمیر روشنایی معابر منتهی به مسجد مقدس جمکران از جمله پروژه‌هایی بود که در مسیر بهبود امور منطقه انجام شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با تاکید بر اینکه ۱۰۰ درصد بودجه عمرانی منطقه محقق شده است، اضافه کرد: بخش عمده‌ای از بودجه سال گذشته صرف پروژه‌های تملک و عمرانی شده و یک سوم مابقی مربوط به حوزه خدمات شهری بوده است.

رحیمی با اشاره به اینکه بعضی پروژه‌ها همچنان در حال انجام است، عنوان کرد: اصلاح هندسی برخی معابر، توسعه بزرگراه امام علی (ع) و بهسازی و توسعه بوستان‌ها از جمله پروژه‌های در حال اجرا در منطقه پنج است.

وی از صرف ۲۲ میلیارد تومان در پروژه توزیع آسفالت و زیرسازی خبر داد و گفت: در سال گذشته پروژه آسفالت باندهای کندرو بلوار پیامبر اعظم (ص) و معابر اصلی شهر مطابق اولویت اجرا شده و برای سال آینده نیز پیش بینی شده است.

کد خبر 746939

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه در قم
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه قم
  • نوسازی شبکه آبرسانی روستای نویز طالقان آغاز شد
  • برپایی ایستگاه‌های حال خوب سلامت در معابر پر تردد
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد
  • ترافیک صبحگاهی در کدام معابر سنگین بود؟