Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی گفت: از آغاز دولت تدبیر وامید در آذربایجان غربی ۳۰هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ؛ محمد مهدی شهریاری صبح امروز هشتم مهر در آیین افتتاح واحد یک بخار سیکل ترکیبی ارومیه و طرح های نیروی برق آذربایجان غربی که در سالن جلسات نیروگاه برگزار شد، با تاکید بر اینکه در دولت تدبیر وامید پروژه های بسیار بزرگ در آذربایجان غربی اجرا شده است، یاد آور شد: سدمخزنی کرم آباد، چپرآباد، نیروگاه ۱۵۰مگابایتی سردشت و تصفیه خانه های مهاباد و سلماس از جمله این طرح ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه استان در برخی شاخص ها عقب افتاده است، اظهار کرد: تلاش همه مسئولان برای رفع غبار محرومیت و ارتقا شاخص های عقب مانده در استان است.

وی در خصوص آب شرب سالم در استان گفت: ۷۶ درصد از جمعیت استان از آب سالم برخوردار هستند که آمارها وضعیت بهتری را نسبت به سایر استان ها نشان می دهد.

شهریاری با اشاره به برخورداری استان از نعمت برق تصریح کرد: ۹۹.۸ درصد از کل استان دارای برق هستند.

وی با اشاره به اقدامات دولت در راستای نجات دریاچه ارومیه  اظهار کرد: ۵۵۰کیلومتراز انهاراستان لایروبی شده و آب های آن به دریاچه ارومیه منتقل شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر نیرو افتتاح استاندار آذربایجان غربی دولت تدبیر و امید سیکل ترکیبی نیروگاه ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیرامور آب و فاضلاب مهاباد و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن مشکلات پروژه‌های آبرسانی و قرارداد بهره برداری از تاسیسات بخش آب مهاباد مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین طرح آبرسانی به مجتمع ۱۴۱ روستایی گلینان از محل پروژه‎های محرومیت زدایی مطرح و ضمن اتخاذ تصمصیمات لازم، مقرر شد در اسرع وقت موارد مطرح شده پیگیری و وصول نتیجه شوند.

دیگر خبرها

  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • بررسی روند راه‌اندازی موزه ورزش در ارومیه