Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@10:50:15 GMT

درس دفاع مقدس شکست دشمنان با سلاح توکل بود

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۳۶۴۹

درس دفاع مقدس شکست دشمنان با سلاح توکل بود

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: دفاع مقدس به جهانیان نشان داد که می‌توان با ساده‌ترین ابزارهای جنگی اما با توکل، تدبیر و همت، دشمنان را به زانو درآورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهواز، مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس از سوی کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در این نشست با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس مانند نگینی درخشان نه تنها تاریخ کشور، بلکه تمام جهان را دربرگرفته است.

حجت‌الاسلام علی عطایی‌نسب، آموزه و درس‌های دوران هشت سال دفاع مقدس را سرمشق و الگویی مناسب برای ایستادگی و مقاومت دانست و اضافه کرد: دفاع مقدس به جهانیان نشان داد که می‌توان با ساده‌ترین ابزارهای جنگی؛ اما با توکل، تدبیر و همت دشمنان را به زانو درآورد.

رسالت استادان بسیجی برای جلوگیری از تحریف واقعیت‌های انقلاب 

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز نیز با اشاره به  بیانات مقام معظم رهبری در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس تأکید کرد: بسیج اساتید دانشگاه‌ها می‌توانند برای جلوگیری از تحریف واقعیت‌های انقلاب و دفاع مقدس وارد صحنه شوند. 

حامد نظری با تأکید بر اینکه  بسیاری از مطالبات مقام معظم رهبری مانند عدالت‌طلبی و جلوگیری از تحریف واقعیت‌های انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر بر زمین مانده است، یادآور شد: استادان بسیجی می‌توانند در این زمینه سکاندار و پیشرو باشند.

به گزارش آنا، اعضای شورای مرکزی کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با حضور بر مزار دو شهید گمنام آرمیده در این دانشگاه یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشتند.

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: استان خوزستان دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان بسیج اساتید دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی مقام معظم رهبری دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا تحدید نسل برای کشور آسیب‌زاست؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید محمدحسین صفوی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان در نشست «ازدواج آسان، عشق پایدار» که با حضور جمع کثیری از دانشجویان واحد رشت در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برکزار شد، گفت: نظامی که امروز در جهان حاکم بوده با مدیریت جریان صهیونیسم جهانی درصدد است جمعیت جهان را به سمت کاهش سوق دهند، از سوی دیگر دانشجویان با افزایش جمعیت خود و طرفدارانش می‌تواند با برنامه‌ریزی‌های بلندمدت درراستای گسترش سرزمین‌های تحت سلطه خود اقدام کند.

وی اضافه کرد: صهیونیسم جهانی از سالیان دور با برنامه‌ریزی‌های زیادی که با مدیریت سازمان بهداشت جهانی انجام داد، در کشور شروع به تبلیغ با شعار «فرزند کمتر، زندگی بهتر» کرد که این شعار در مدتی کم خیلی پررونق دنبال و تبدیل به یک جریان شد و رفته‌رفته به فرهنگ عمومی جامعه مبدل گشت.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان عنوان کرد: به دنبال این مسائل، نگاه فرهنگی جامعه به سویی پیش رفت که موجب افزایش سن ازدواج شد و آنهایی که ازدواج می‌کردند تا مدت‌ها صاحب فرزند نمی‌شدند یا علاقه‌ای به فرزندآوری نداشتند.

صفوی در ادامه توضیح داد: با توجه به اینکه مسئله جمعیت از فاکتور‌های مهم اقتدار ملی یک کشور است، تحدید نسل، یکی از آسیب‌های جدی برای این موضوع محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی به این مسئله نگاه ویژه دارند، خاطرنشان کرد: نگاه مقام معظم رهبری حرکت به سمت یک جمعیت پایدار قابل اطمینان است و امروز شاهد این موضوع در جامعه اسلامی هستیم؛ بنابراین باید روی موضوع افزایش جمعیت و طبعاً مسئله ازدواج جوانان به‌خصوص در سنین پایین‌تر تأکید بیشتری شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان تبیین کرد: این نهاد درراستای همین مسئله به‌عنوان یکی از مصادیق جهاد تبیین با در نظر گرفتن و برنامه‌ریزی برگزاری جلساتی با فراهم آوردن بستر‌های معرفتی و تحول در نگاه مردم به‌خصوص جوانان در موضوع ازدواج، باید منتظر اتفاقات خوبی باشیم، امیدوارم منویات مقام معظم رهبری به طور جامع و کامل در جامعه اسلامی محقق شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • سپاه پاسداران مظهر عینی شعارهای ایستادگی است
  • باید ابعاد نظامی و راهبری عملیات «وعده صادق» تحلیل شود
  • چرا تحدید نسل برای کشور آسیب‌زاست؟
  • دیدگاه مقام معظم رهبری درباره سعدی
  • ابعاد عملیات «وعده صادق» بسیار گسترده است