Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:34:34 GMT

آینده پپ در سیتی، وابسته به ستاره جدید پرتغالی

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۳۶۹۹

آینده پپ در سیتی، وابسته به ستاره جدید پرتغالی

جیمی کاراگر می‌گوید اگر خرید جدید پرتغالی منچسترسیتی نتواند در این تیم بدرخشد این به معنای پایان کار پپ گواردیولا در سیتی خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امسال تابستان تنها برای تقویت خط دفاعی اش در بازار نزدیک به 100 میلیون یورو هزینه کرده تا ناتان آکه و روبن دیاس را به خدمت بگیرد. ستاره سابق لیورپول، جیمی کاراگر می‌گوید در صورتیکه خریدهای جدید سیتی نتوانند در حد انتظار ظاهر شوند این می‌تواند به معنای پایان کار پپ گواردیولا در اتحاد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

از زمان روی کار آمدن پپ به عنوان سرمربی سیتی این باشگاه چیزی نزدیک به 500 میلیون یورو برای خرید مدافع هزینه کرده ولی این تیم در خط دفاعی هنوز مشکل دارد. کاراگر می‌گوید در صورت ادامه پیدا کردن این وضعیت در فصل جاری طاقت مدیران سیتی طاق خواهد شد و این می‌تواند به دوران پپ در این باشگاه خاتمه دهد.

 

 

کاراگر در گفتگو با اسکای در این باره گفت: " ورود روبن دیاس به سیتی اوضاع را خیلی حساس می‌کند. اگر بعد از همه این هزینه ها سیتی امسال نتواند قهرمان لیگ برتر شود کار پپ در این تیم تمام است. اما در غیر اینصورت ممکن است مدیران سیتی قرارداد او را چند سال دیگر هم تمدید کنند".

 

 

 

منچستر سیتی پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی پپ گواردیولا سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتی یک پیش‌بینی ستاره بارسا درست در نیامد

به گزارش "ورزش سه"، بازی های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان دیشب به اتمام رسید و چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند. رئال مادرید، بایرن، دورتموند و پی اس جی به این مرحله رسیدند و دو هفته بعد بایرن میزبان رئال است و دورتموند نیز از پاریس پذیرایی خواهد کرد.

قبل از شروع یک چهارم نهایی وقتی از ژوائو فلیکس پرسیدند چه تیم هایی به دور بعد می روند، او قاطعانه جواب داد: سیتی، بارسا، اتلتیکو و آرسنال.

جالب اینکه هیچکدام از این تیم ها نتوانستند راهی دور بعد شوند و حذف شدند. بارسا به پی اس جی باخت. سیتی از رئال، آرسنال از بایرن و اتلتیکو نیز برابر دورتموند ناکام ماند.

دیگر خبرها

  • کری ستاره سیتی: چهارمین قهرمانی متوالی را می‌خواهیم
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • کارلتو بالاخره به رکورد گواردیولا رسید
  • حتی یک پیش‌بینی ستاره بارسا درست در نیامد
  • آنچلوتی: تنها راه حذف سیتی همین بود
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد (عکس)
  • انتقام رئال از سیتی و گواردیولا؛ چشمک مادرید به جام پانزدهم
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»