Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار ابتدا با گل الکساندر لاکازت از حریف عقب افتادند اما در ادامه سه بار دروازه توپچی‌ها را باز کردند و به سه امتیاز این دیدار خانگی رسیدند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند اما در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. در دقیقه 11، پاس در عمق هولدینگ، هکتور بیرین را صاحب موقعیت کرد اما اندی رابرتسون با حضور به موقع، مانع از به خطر افتادن دروازه تیمش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک دقیقه بعد، روی ارسال خطرناک الکساندر آرنولد، این ویرژیل فن‎‌دایک بود که می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما داوید لوئیز با حضور به موقع، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

فشار حملات لیورپول ادامه پیدا کرد و در دقیقه 15، چیزی نمانده بود که سادیو مانه دروازه آرسنال را باز کند اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که برند لنو حضور داشت.

لیورپولی‌ها به حملات‌شان ادامه دادند و در دقیقه 21، همه چیز برای زدن گل اول فراهم بود اما ضربه خطرناک الکساندر آرنولد از پشت محوطه جریمه، بعد از برخورد به پای بیرین منحرف شد و بعد از برخورد به تیر افقی دروازه آرسنال، به بیرون رفت.

در حالی که قرمزها سخت به دنبال زدن گل بودند، این تیم میهمان بود که در دقیقه 25 روی یک ضدحمله به گل رسید. روی یک ضدحمله از سمت چپ بود که ارسال مایتلند نایلز از سمت چپ با اشتباه اندی رابرتسون همراه شد و لاکازت با ضربه ای نه چندان محکم موفق شد آلیسون را مغلوب کند.

اما این برتری چندان پایدار نبود و لیورپول سه دقیقه بعد کار را به تساوی کشید. فرار عالی صلاح از سمت راست با یک شوت محکم همراه شد اما لنو توپ را دفع کرد ولی توپ برگشتی مقابل دروازه خالی به مانه رسید و او به راحتی گل مساوی تیمش را به ثمر رساند.

حملات لیورپول بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و بعد از اینکه یک موقعیت خوب را در دقیقه 32 از دست دادند، در دقیقه 34 توانستند به گل دوم برسند. این بار هم روی یک حرکت از سمت راست بود که ارسال بلند الکساندر آرنولد با اشتباه مدافعان آرسنال به رابرتسون رسید و او هم با خونسردی دروازه را باز کرد.

چیزی نمانده بود که لیورپول در دقیقه 39 به گل سوم برسد اما حضور به موقع ویلیان، این فرصت را از تیم میزبان گرفت.

در دقایق پایانی نیمه اول این آرسنالی‌ها بودند که موقعیت‌های بیشتری داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت این نیمه با برتری 2-1 لیورپول به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی این نیمه، موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد. در دقیقه 59، روی پاس خوب ویلیان، لاکازت بود که می توانست دروازه لیورپول را برای بار دوم باز کند اما ضربه چیپ او به راحتی در اختیار آلیسون قرار گرفت؛ هرچند کمک داور هم با تاخیر پرچمش را به نشانه آفساید بالا برد.

در دقیقه 62، ویرژیل فن دایک با یک شوت از راه دور، شانس‌اش را برای باز کردن دروازه آرسنال امتحان کرد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که لنو حضور داشت.

یک دقیقه بعد، این بار روی پاس سبایوس، لاکازت از تله آفساید فرار کرد و بار دیگر با آلیسون تک به تک شد این باز هم نتوانست دروازه بان برزیلی قرمزها را مغلوب کند.

حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 76، ادی انکتیا صاحب یک موقعیت خوب شد اما این بار هم پرچم کمک داور این فرصت را از آرسنال گرفت.

در دقیقه 83، نوبت صلاح بود که با یک پاس مناسب، دیوگو ژوتا را در موقعیت گلزنی قرار بدهد اما ضربه مهاجم جدید لیورپول به کنار دروازه برخورد کرد.

ولی 5 دقیقه بعد، ژوتا توانست اول گلش را با پیراهن لیورپول به ثمر برساند. دفع ناقص داوید لوئیز روی ارسال الکساندر آرنولد به ژوتا رسید و او هم با یک ضربه روی پا، توپ را به گوشه دروازه لنو فرستاد.

در دقایق پایانی هم این لیورپولی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 3-1 به پایان رسید.

منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فوتبال انگلیس لیورپول آرسنال الکساندر آرنولد دقیقه بعد اما ضربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در بازی آرژانتین رخ داد: موقعیت از دست‌رفته قرن! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین دیشب عملکرد عالی‌ای از خود به نمایش گذاشت و توانست در دیداری دوستانه کاستاریکا را ۳-۱ شکست دهد اما قطعا گونزالس دلش نمی‌خواهد فیلم بازی دیشب را تماشا کند.

گل‌های آلبی‌سلسته را آنخل دی‌ماریا، الکسیس مک‌آلیستر و لائوتارو مارتینز به ثمر رساندند و تک‌گل حریف را هم مانفرد اوگالده وارد دروازه والتر بنیتز کرد.

با این حال شاگردان لیونل اسکالونی می‌توانستند پیروزی قاطعانه‌تری داشته باشند اما موقعیت عالی نیکلاس گونزالس در دقایق پایانی در کمال ناباوری تبدیل به گل نشد.

مهاجم فیورنتینا در دقیقه ۹۰ بازی با دروازه‌بان تک به تک شد و موفق شد از او عبور کند، حالا گونزالس با توپ در مقابل دروازه خالی قرار گرفته بود و کافی بود با یک تاثیر کوچک توپ را به تور بچسباند اما ترجیح داد صبر کند که توپ آرام آرام از خط بگذرد. همین غفلت او کافی بود تا مدافع کاستاریکا که جا مانده بود به توپ برسد و درست بر روی خط دروازه مانع گل شدن توپ شود و آن را دفع کند.

هواداران در فضای مجازی واکنش‌های جالبی به این موقعیت داشته‌اند. کاربری نوشته:«گونزالس فکر می‌کرد گل را به ثمر رسانده و در فکر شادی گل بود.»

کاربر دیگری گفته:«از گونزالس تشکر می‌کنم. او موقعیت از دست رفته قرن را رقم زد. واقعاً جالب بود.»

هواداری نوشته:«خیلی عجیب بود. یک بازیکن سطح بالا باید توپ را خیلی زود به گل تبدیل کند. حتی اگر بازی دوستانه هم باشد این کار او اشتباه بزرگی بود.»

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی لیگ برتر از نگاه ابررایانه اُپتا
  • کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؛ نتایج روز یک‌شنبه چه تاثیری در شانس تیم‌ها دارد؟
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • در بازی آرژانتین رخ داد: موقعیت از دست‌رفته قرن! (عکس)
  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • انگلیس 2- بلژیک 2: بیلینگام و نجات در دقیقه 90+5!
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • ترکمنستان ۰-ایران ۱: سه امتیاز در بدترین زمین فوتبال آسیا
  • موقعیت دروازه خالی برای ایران که مهدی قائدی به طرز عجیبی آن را از دست داد / فیلم
  • بهترین تیم‌های اروپا از حیث خلق موقعیت در جریان بازی