Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات طرح تامین کالاهای اساسی در مجلس گفت: دسترسی آحاد مردم به کالاهای اساسی را تضمین می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:

«‏مجلس برای حمایت از مردم به جای «باید بشود»، اقدامات فوری و ملموس را در دستور کار دارد.

کلیات ⁧‫طرح حمایت معیشتی مجلس‬⁩ امروز با رأی قاطع نمایندگان تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خط قرمز قطعی مجلس کوچک شدن سفرۀ مردم است؛ دسترسی آحاد مردم به کالاهای اساسی را تضمین می‌کنیم و یک قدم از آن عقب نمی‌نشینیم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رييس مجلس شورای اسلامی کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق کالاهای اساسی به بازار/ضرورت جلوگیری از مصرف نامتعارف نان

سید احسان عسکری در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: امسال شاهد ثبات قابل قبول بازار به لحاظ قیمتی و مقداری هستیم.

وی با اشاره به تحولات شکل گرفته شده طی دو سال گذشته، تصریح کرد: وفور کالاها در بازار بخصوص در حوزه میوه باعث شده کیفیت و قیمت قابل قبولی نسبت به سال گذشته شاهد باشیم.

معاون امور اقتصادی استاندار خاطر نشان کرد: ما با توجه به موجودی اقلام کالایی سیاست‌ها را در جهت تأمین منافع مردم تنظیم و تیم اقتصادی استان برنامه‌ها را رصد و گزارش دهی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر ارائه خدمات مناسب نانوایی‌ها خاطر نشان کرد: ما امروز به جز بازرسی‌هایی که انجام دادیم یک بحث برنامه کشیک را برای نانوایی‌ها تدوین و این برنامه‌ها در تمام شهرستان‌ها اجرا و در همین راستا، سهمیه مازاد پخت اختصاص پیدا کرده است.

معاون امور اقتصادی استاندار در خصوص تأمین سایر کالاهای اساسی مثل برنج و شکر عنوان کرد: برنامه تزریق کالاها از جمله مقداری گوشت و مرغ منجمد در هر سه شهرستان اجرایی خواهد شد.

عسکری با اشاره به چهارچوب مدیریت در سطح استان خاطر نشان کرد: تلاش بر این است که در کنار فعالیت بخش خصوصی منافع مصرف کننده هم به نحو قابل قبولی تأمین شود.

وی با اشاره به بحث نانوایی‌ها با توجه به مکانیزه شدن نظارت بر آنها بیان کرد: یک سامانه تحت عنوان نانینو طراحی شده که در این سامانه تمامی جزئیات قیمتی و مقداری نان، وزن و همه ابعاد آن دیده شده و از این جهت تخلفاتی که در گذشته صورت می گرفته با محدودهایی مواجه شده است.

عسکری خاطر نشان کرد: این سامانه به صورت مداوم تخلفات را ارسال و داده‌ها را بررسی و در کنار این آنالیز جرایمی از جمله جریمه کاهش سهمیه آرد را اعمال می‌کند.

معاون امور اقتصادی استاندار تاکید کرد: وقتی یک نانوایی از لحاظ قیمتی یا هر چیزی تخلف انجام می‌دهد، اتوماتیک سهمیه کاهش پیدا می‌کند.

وی در خصوص درخواست افراد برای خرید تعداد بالای نان با اشاره به روبرو شدن با محدودیت‌ها ابراز کرد: مراکز پرجمعیت باید شناسایی و کارت‌های مخصوص برای آنان طراحی شود.

عسکری محدودیت ایجاد شده برای فروش نان در نانوایی‌ها را برای جلوگیری از مصرف نامتعارف نان ضروری دانست.

عسکری خاطر نشان کرد: سهمیه خاص برای مناطقی که مصرف زیاد نان دارند با هماهنگی مجموعه معاونت امور اقتصادی وجود دارد.

کد خبر 6063904

دیگر خبرها

  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • تزریق کالاهای اساسی به بازار/ضرورت جلوگیری از مصرف نامتعارف نان
  • توزیع کالاهای اساسی به نرخ دولتی در شهر قزوین آغاز شد
  • توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در گناوه
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • جابه جایی ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بنادر کشور از طریق جاده
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • تخصیص سهمیه ویژه اقلام اساسی برای استان های مسافرپذیر
  • امیدواریم در مجلس یازدهم «قانون تشکل‌های مردم‌نهاد» تصویب شود
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد