Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از اجرای طرح برخورد با خودروهای دوگانه سوز غیراستاندارد خبر داد و گفت: مأموران پلیس راهور در مرحله نخست اقدام به تذکر و در مراحل بعد خودروها را اعمال قانون می‌کنند.

سرهنگ فرخ جمالی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: این طرح در مورد خودروهای غیرمجاز و خطرآفرین است، خودروهای دوگانه سوز غیرمجاز از استانداردهای لازم برخوردار نیستند و منجر به بروز سوانح، تلفات و افزایش میزان خسارت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی ادامه داد: خودروهای دوگانه سوز غیراستاندارد به علت استفاده غیرقانونی از مخزن سوخت دارای نقص فنی محسوب می‌شوند که این امر در افزایش تلفات هنگام بروز سوانح تأثیر دارد بنابراین نباید اجازه تردد داشته باشند.

وی با بیان اینکه تاکنون خودروهای متخلف زیادی مورد تذکر و اعمال قانون قرار گرفته است، گفت: نیروهای پلیس راهور با مشاهده محل قرارگیری باک، متساعد شدن بوی شدید گاز، چگونگی جانمایی خروجی گاز و محل سوختگیری خودروهای دارای مخزن گاز غیراستاندارد را شناسایی می‌کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان در پایان درباره محل‌های غیرمجاز سوختگیری هم بیان کرد: با پیگیری و همکاری مقام قضایی مقرر شد این محل‌ها کنترل شوند و با خاطیان برخورد قانونی صورت بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس راهور خودروهای دوگانه سوز خودروهای دوگانه سوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جلیل سلطانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر اینکه شخصی اقدام به راه اندازی مزرعه بیت کویین در محور کرمانشاه- روانسر کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مزرعه مذکور شده و در عملیاتی نسبت به انجام بازرسی‌های لازم اقدام کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه با اشاره به کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، از دستگیری یک نفر در این راستا خبر داد.

کد خبر 6081615

دیگر خبرها

  • ‌زیرساخت 17 میلیون مترمکعبی CNG مازاد برای دوگانه سوز کردن خودروها بلا استفاده مانده است
  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • شناسایی ۶۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در طرقبه شاندیز
  • برخورد با مسافربرهای شخصی غیرمجاز در شهر ارومیه
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • برخورد بازدارنده دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • انتقاد از برخورد دوگانه با مسلمانان آلمان
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در خرامه