Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک گزارش صادره از واحد اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و مرکز اطلاعات اسرائیلی مقابله با ویروس کرونا از وضعیت فاجعه‌بار بهداشتی رژیم اشغالگر قدس حکایت می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، این گزارش اطلاعاتی نظامی رژیم صهیونیستی تاکید کرده است که وضعیت بهداشتی اسرائیل نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش پس از آن صادر شد که آمار مرگ و میر در نتیجه ابتلا به ویروس کرونا در اراضی اشغالی به سطح فاجعه‌باری رسیده است که آمریکا و بسیاری از کشورهای دیگر با آن روبرو شده‌ اند.

جدیدترین خبرها و تحلیلهای ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس گزارش روزنامه یسرائیل هیوم، در این گزارش آمده است که آمار روزانه بیماران جدید مبتلا به کرونا در میانگین هفته‌ای(ارزیابی نسبت هفتگی مبتلایان) همچنان بالاترین رقم ابتلا با توجه به تعداد جمعیت(در مناطق اشغالی) است و برای اولین بار، اسرائیل، ایالات متحده آمریکا را در تعداد موارد فوتی روزانه به سبب ویروس کرونا از نظر تعداد جمعیت پشت سر گذاشته است.

این گزارش آورده است تا صبح امروز، آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا به 1507 نفر رسیده است تا به این ترتیب آمار مرگ و میر در یک ماه اخیر به حدود 500 نفر افزایش یابد. بر اساس این گزارش، میانگین مرگ و میر روزانه ابتلا به کرونا به 3.7 مورد برای هر میلیون نفر جمعیت رسیده است، در حالی که میانگین مرگ و میر این بیماری در آمریکا به 2.3 حالت برای هر میلیون نفر جمعیت رسیده است.

بر اساس این گزارش، گشایش مدارس و مراکز آموزشی در  اراضی اشغالی سبب گسترش شیوع ویروس کرونا شده است به طوری که آمار بیماران که در وضعیت حاد هستند، به شدت افزایش یافته است، به طوری که در ماه گذشته میلادی به میزان 70 درصد افزایش یافته یعنی نسبت به سه ماه گذشته، بیش از 10 برابر افزایش یافته است.  تعداد بیمارانی که در وضعیت حادی قرار دارند، به 765 نفر در مقایسه با هفته گذشته که 660 نفر بودند، رسیده است.

کرونا|مبتلا شدن حدود 7 هزار مهاجر صهیونیست در یک روز

گزارش مرکز اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی آورده است پژوهشگران پیش بینی می‌کنند که آمار بیمارانی که در وضعیت حاد و دشواری قرار دارند در سایه شیوع این بیماری در میان افراد 60 سال و سنین بالاتر به شکل قابل ملاحظه‌ای در آینده نزدیک افزایش یابد. این گزارش آورده است که ظرفیت برخی از بیمارستان‌های کرونایی در آستانه تکمیل شدن است.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی آمار جدید مبتلایان به ویروس کرونا را امروز سه شنبه در گزارشی اعلام کرد. بر اساس این گزارش، طی 24 ساعت گذشته، 1507 مورد جدید ابتلا به کرونا در مناطق اشغالی ثبت شده و 24 بیمار جدید هم جان خود را از دست داده اند. با ثبت موارد جدید ابتلا آمار کل مبتلایان در مناطق اشغالی به بیش از 233 هزار نفر رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ویروس کرونا مرگ و میر بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۳۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۶ کشتار و جنایت دیگر را در حق غیرنظامیان فلسطینی در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه تاکید کرد که در این حملات ۷۹ فلسطینی دیگر به شهادت رسیده و ۸۶ نفر هم زخمی شدند.

بدین ترتیب، شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون، به ۳۴۲۶۲ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷۲۲۹ نفر افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، هنوز بیش از ۷۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند. بیش از ۷۲ درصد قربانیان این جنگ زنان و کودکان هستند.

دیگر خبرها

  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حزب الله: مقر تیپ گولانی را در پادگان «شراگا» هدف قرار دادیم
  • حزب الله با پهپادهای انتحاری رژیم صهیونیستی را به آتش کشید
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله
  • حزب‌الله لبنان یکی از مقرهای فرماندهی صهیونیستی را موشک‌باران کرد
  • قدرت عملیاتی ایران، صهیونیست‌ها را از پاسخ جدی پشیمان کرد