Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ امید عالیشاه بازیکن پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار فردا شب با پاختاکور ازبکستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: سالگرد درگذشت کاپیتان پیشین پرسپولیس هادی نوروزی را تسلیت می‌گویم و امیدوارم روحش شاد باشد. امیدوارم فردا بتوانیم او را خوشحال کنیم.

وی ادامه داد: بازی سختی داریم و در این شکی نیست، ولی فکر می‌کنم وجه تمایز ما با سایر تیم‌ها دلگرمی است که هواداران‌مان به ما می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانید در عالم هستی انرژی مثبت و منفی وجود دارد که روی تک تک افراد تاثیرگذار است و ما از هواداران‌مان انرژی مثبت می‌گیریم و مطمئن باشید فردا این انرژی به ما کمک می‌کند. امیدوارم مقابل پاختاکور اتفاقات خوبی برای ما رخ بدهد و برای رسیدن به فینال آسیا تلاش کنیم.
بیشتر بخوانید: پیروانی: انتقام استقلال؟ نه، ما برای صعود پرسپولیس می‌جنگیم!عالیشاه درباره اینکه پاختاکور یک تیم هجومی است و پرسپولیس هم ثابت کرده که یک تیم قدرتمند است، عنوان کرد: مهمترین عاملی که باعث شده در ۵ سال گذشته نتیجه بگیریم این بوده که بچه‌ها می‌دانند در چه تیمی بازی می‌کنند. هیچ وقت بازیکنان ما درگیر غرور نشده و همیشه هواداران انرژی مثبت داده‌اند.

هافبک پرسپولیس با اشاره به اینکه در بازی فردا مقابل پاختاکور تلاش مضاعفی خواهیم داشت، گفت: پاختاکور تیم خوبی است و در این شکی نیست، ولی ما تجربه فینالیست شدن در آسیا را داریم. مطمئن باشید فردا با جان و دل می‌جنگیم و امیدوارم با دعای خیر هواداران پیروز از زمین خارج شویم. منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 امید عالیشاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم پرسپولیس در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر)، روز جمعه در اراک میهمان تیم آلومینیوم هستند.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. تمرین امروز که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان و در دو نیمه از زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او بوجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)
  • پرسپولیس در اراک: چهار منهای چهار!
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!