Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات طرح تامین کالاهای اساسی در مجلس گفت: دسترسی آحاد مردم به کالاهای اساسی را تضمین می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «‏مجلس برای حمایت از مردم به جای «باید بشود»، اقدامات فوری و ملموس را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیات ⁧‫طرح حمایت معیشتی مجلس‬⁩ امروز با رأی قاطع نمایندگان تصویب شد.
خط قرمز قطعی مجلس کوچک شدن سفرۀ مردم است؛ دسترسی آحاد مردم به کالاهای اساسی را تضمین می‌کنیم و یک قدم از آن عقب نمی‌نشینیم.»

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف محمد باقر قالیباف قالیباف کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی «پنجشنبه» تصویب شد

حسین گودرزی در گفتگو با ایسنا به ارائه توضیحاتی درباره مصوبات جلسه ظهر یکشنبه ۲۶ فروردین کمیسیون اجتماعی پرداخت و گفت: در جلسه امروز لایحه اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری در دستور کار کمیسیون قرار داشت که در نهایت مصوب شد روز‌های تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روز‌های کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شود. به این ترتیب در صورت تصویب لایحه مذکور در صحن مجلس، شهر‌ها و استان‌های دیگر نیز مانند تهران در روز‌های پنجشنبه و جمعه تعطیل خواهند بود.

وی عنوان کرد: در این جلسه همچنین تصویب شد که ساعات کاری از ۴۴ ساعت در هفته به ۴۰ ساعت کاهش در هفته یابد و در مجموع در ۴ هفته ۱۶ ساعت کاهش ساعت کار داشته باشیم؛ با توجه به حضور نمایندگانی از دولت در جلسه امروز کمیسیون، دولت نیز نظری مسأله مصوبه کمیسیون داشت.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی درباره زمان رسیدگی به لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته در صحن مجلس نیز اظهار کرد: یا توجه به اینکه پیشتر کلیات لایحه مذکور به صورت دو شوری در صحن به تصویب رسیده بود و همچنین باتوجه به فوریت دار بودن آن بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس به محض امضای مصوبه کمیسیون توسط ریاست کمیسیون برسد و ارجاع نامه مربوطه به هیئت رئیسه مجلس، موضوع در نخستین جلسه صحن مجلس در دستور کار قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا

سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • کلیات «طرح اصلاح قانون مجازات اسلامی» تصویب شد
  • تامین ارز صنایع ،دارو و کالاهای اساسی از مرز ۱.۹ میلیارد دلار گذشت
  • فهرست مجوزهای کسب و کار اعلام شد+جدول
  • اختصاص ۴۲۶ میلیون دلار ارز به کالاهای اساسی و دارو
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • حجاب سلامت هر جامعه را تضمین می‌کند
  • تعطیلی «پنجشنبه» تصویب شد
  • وضعیت آرام بازار کالاهای اساسی در کرج
  • مجلس نمایندگان آمریکا طرح حمایت از اسرائیل را تصویب می‌کند
  • کمبودی در عرضه کالای اساسی خانوار نداریم