Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصادف با هفتم مهر و روز آتش نشان, مراسم تقدیر از آتش نشانان و کارکنان ایمنی در مبین انرژی خلیج فارس, برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در این آیین مهندس فرزانه, مدیر عامل مبین انرژی خلیج فارس با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی وظیفه همگانی است بر لزوم بسترسازی تمامی کارها بر پایه ایمنی تاکید و شناسایی مخاطرات و برطرف نمودن آن را خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین ضمن برشمردن کارهای خوب صورت گرفته در مقابله با کرونا, شرکت مبین انرژی را سرآمد این عرصه دانستند و انتظارات خود را از واحد HSE بیان کرد.

پیش از صحبتهای مدیر عامل, آقای مهندس محتشم رییس محترم HSE شرکت اقدامات و دستاوردهای واحد را اظهار نمودند. محور صحبتهای مهندس محتشم موارد زیر بود:

 رعایت الزامات HSE در کلیه سطوح سازمان اقدام موثر جهت اجرای پروژه های بهبود مستمر HSE در راستای اهداف استراتژیک شرکت  انجام  اقدامات پیشگیرانه بمنظور حفاظت و صیانت از پرسنل و تاسیسات. توجه ویژه به آراستگی و ضبط و ربط و ایجاد نظم و انضباط در محیط کار

در پایان از زحمات و تلاش های کارکنان خدوم ایمنی و آتش نشانی و همچنین کارکنان نمونه دیگر واحدها, با اهدای لوح یادبود و هدیه تقدیر بعمل آمد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز آتش نشان مبین انرژی خلیج فارس مبین انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات ایمنی مهم در زمان باران و سیلاب

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز، محمد مهدی ابراهیمی، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی ایمنی بهداشت محیط زیست HSE دانشگاه آزاد اسلامی یزد در گفت‌وگو با ایسکانیوز گفت: با رعایت تعدادی نکته در هنگام سیل، می‌توانید خسارت‌های مالی و جانی خانواده را به حداقل برسانید.

وی ادامه داد: در صورتی که احتمال وقوع سیل وجود دارد و بارش باران بسیار شدید است و شما در نواحی رودخانه یا روی پل هستید، هرچه سریع‌تر مکان را ترک کنید، سعی کنید آگاهی لازم و دستورالعمل‌های ضروری را از طریق رسانه‌های جمعی مانند رادیو، تلویزیون و رسانه‌های اجتماعی دریافت کنید و اگر دستور تخلیه منزل شما داده شد، ضمن جدی گرفتن آن، هرچه سریع‌تر محل سکونت خود را ترک کنید.

ابراهیمی اظهار کرد: حتی اگر هوا بارانی نبود، در مناطق آب گرفته توقف نکنید و اگر در نقاطی سطح آب از زانو بالاتر است، تحت هیچ شرایطی از این مناطق عبور نکنید، زیرا علاوه بر به خطر انداختن جان خودتان، موجب اختلال در کمک رسانی به مناطق آسیب‌دیده می‌شوید، پس از خارج شدن از منزل، به نقاط مرتفع و دور از رودخانه‌ها یا دیگر مسیرهای آب گرفته پناه ببرید و از پل‌های سستی که احتمال فروریختن‌شان زیاد است فاصله بگیرید.

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی ایمنی بهداشت محیط زیست گفت: اگر مجبور به ترک محل سکونت خود شدید، قبل از خروج جریان برق، آب و گاز را قطع کنید و در صورتی که موفق به قطع برق نشدید، وسایل برقی را از ساکت آن جدا کنید اما اگر دست تان تر بود، تحت هیچ شرایطی به وسایل برقی دست نزنید، وارد آب سیل نشوید، زیرا ممکن است سیلاب در برخورد با خطوط نیروی برق، دارای جریان برق باشد ولی اگر ناچار به گذشتن از سیل هستید، برای حفظ تعادل با چوب دستی یا هر وسیله مناسب در آب حرکت کنید.

ابراهیمی ادامه داد: اگر منزل‌تان با زمین فاصله زیادی دارد، همان جا بمانید، برای رانندگی هنگام وقوع سیل باید در نظر داشته باشید از جاده‌هایی که احتمال فروریختن آن زیاد است عبور نکنید، از آن‌جا که باک وسایل نقلیه در آب به خوبی کار نخواهد کرد، از دنده گیر سنگین استفاده کنید، اگر موتر در آب گیر کرد به سرعت آن را رها کنید و به محل مرتفعی بروید سپس همواره گوش به زنگ باشید تا در صورت لزوم محل زندگی خود را ترک کنید.

وی در پایان اضافه افزود: خونسردی خود را حفظ کنید و تا حد امکان همسایه‌ها و کسانی که در معرض خطر سیل هستند را آگاه کنید و برای حفظ سلامت خود در جریان آب حرکت نکنید زیرا در صورت به هم خوردن تعادل، در آب سیل که آلوده به روغن، تیل و آب فاضلاب است می‌افتید، حتی از جوی‌بارها و کانال‌های فاضلاب که در ظاهر آرام هستند نیز دوری کنید، زیرا سیل در چنین نقاطی ممکن است بدون هشدار و به صورت ناگهانی رخ دهد، امید است با رعایت نکات ایمنی از این رحمت الهی نهایت استفاده را ببریم.

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228252 برچسب‌ها سیل پیش بینی و هشدار سیل مدیریت بحران

دیگر خبرها

  • اقدامات ایمنی مهم در زمان باران و سیلاب
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • چرا از هلدینگ خلیج فارس سهمی به بچه‌های خلیج فارس نرسد؟