Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، برائت مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پی شکایت باشگاه استقلال را اعلام کرد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، شکایت باشگاه استقلال از مدیر تیم فوتبال پرسپولیس و ادعای مطرح شده نسبت به وی را وارد ندانست و افشین پیروانی را تبرئه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال در پی اظهارات افشین پیروانی که بعد از مراسم قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور (جام آزادسازی خرمشهر) صورت گرفت، شکایتی را در کمیته انضباطی مطرح کرد.

طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، اعضای این کمیته با توجه به بررسی مستندات پرونده، بازبینی فیلم صحبت‌های افشین پیروانی و استماع اظهارات طرفین پرونده، متفق‌القول به این نتیجه رسیدند که مصاحبه مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، طبق مواد آیین‌نامه از مصادیق تخلف انضباطی نبوده است و بر همین اساس رای بر برائت وی صادر شد.

بیشتر بخوانید: عالیشاه: پاختاکور قدرتمند است اما ما تجربه فینالیست شدن در آسیا را داریم

انتهای پیام/

برچسب ها: افشین پیروانی پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس افشین پیروانی پرسپولیس افشین پیروانی کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!

ورزش ایران و جهان، امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده‌ آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، سرنوشت فدراسیون سوارکاری در نهایت ۲۴ اسفندماه سال گذشته پس از ۲۱ ماه بلاتکلیفی روشن شد؛ فدراسیونی که مجمع انتخاباتی‌اش در سال ۱۴۰۱ ابطال و پس از آن انتصاب دو سرپرست را تجربه کرد و همچنان با پرونده باز تحقیق و تفحص روبه‌رو است!

مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری ایران، ۲۱ خرداد سال ۱۴۰۱ در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد و ۴۷ نفر از اعضای حاضر در مجمع، برگ رای خود را به صندوق انداختند و در پایان مسعود خلیلی با ۴۵ رای به عنوان رییس فدراسیون سوارکاری انتخاب و دو مورد از آرای ماخوذه به دلیل مخدوش‌بودن باطل اعلام شد. محمد کاظمیان، ‌محمداسد مسجدی و مسعود خلیلی نامزدهای واجد شرایط شرکت در انتخابات فدراسیون سوارکاری بودند که مسجدی و کاظمیان، دو نامزد انتخابات ریاست این فدراسیون، در مجمع غایب بودند و غیبتشان به منزله انصراف آنها تلقی شد.

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.

دختران فوتبالیست جوان ایران در رتبه دهم آسیا ایستادند

تیم ملی جوانان دختران زیر ۲۰ سال ایران در جایگاه دهم آسیا قرار گرفت. پس از به پایان رسیدن رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان زیر ۲۰ سال آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا رتبه‌بندی نهایی تیم‌ها را اعلام کرد.

بر این اساس تیم ملی فوتبال دختران زیر ۲۰ سال ایران در جایگاه دهم آسیا قرار گرفت.

از تاریخ‌سازی یک دختر تا ستاره‌ای که ناپدید شد

دوچرخه‌سواری ایران در سالی که گذشت بیشتر درگیر اتفاقات تلخ بود. مهمترین موفقیت این رشته را دختر ملی‌پوش کوهستان رقم زد که با یک مدال تاریخی توانست دوچرخه‌سواری را از ناکامی نجات دهد.

روزهای تلخ دوچرخه سواری در سال ۱۴۰۲ بیشتر از موفقیت‌های آن بود. این رشته تنها دو موفقیت بزرگ داشت اولی مدال تاریخی فرانک پرتوآذر در بازی‌های آسیایی هانگژو بود و دومی یک سهمیه المپیک بود که در بخش جاده به دست آمد.

ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟

فدراسیون فوتبال از محل درآمدهای خود نزد فیفا، ۲۰۰ هزار یورو به استقلال پرداخته است.

در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال ۲۰۰ هزار یورو به باشگاه استقلال کمک مالی کرده که حالا جزئیات این موضوع مشخص شده است.

رالی‌های جذاب لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ والیبال

لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ با قهرمانی فرانسه به پایان رسید. در این ویدئو رالی‌های جذابی را که طی مسابقات بین تیم‌های مختلف شکل گرفت، تماشا می‌کنید.

قهرمانان المپیک که تسلیم نشدند+ویدیو

مدال‌آوری ورزشکارانی که قبلا طعم شکست در بازی‌های المپیک را چشیده‌اند، شیرینی دیگری دارد. رقابت برخی ورزشکاران را می‌بینید که شکست آنها را متوقف و ناامید نکرد و تا رسیدن به مدال المپیک دست از تلاش برنداشتند.

از فندک تا یخ؛ فهرست مواد ممنوعه در ورزشگاه

برخی اقلام با ممنوعیت ورود به ورزشگاه‌ها روبرو هستند.

تماشاگران و علاقمندان به حضور در ورزشگاه‌ها با ممنوعیت همراه داشتن برخی اقلام هنگام ورود به ورزشگاه‌های کشور روبرو هستند که فهرست کامل آن‌ آمده است.

حضور ساره جوانمردی به همراه فرزندش در پارالمپیک پاریس

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: مشکل ساره جوانمردی برای حضور در جام جهانی کره و پارالمپیک پاریس حل شد و وی با فرزندش در هر دو رویداد حضور پیدا خواهد کرد.

حسین امیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی پاراتیراندازی از ۱۶ فروردین در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و توانیابان، اظهار کرد: اولین اردوی آماده سازی تیم پاراتیراندازی برای شرکت در جام جهانی کره از ۱۶ فروردین در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون‌جانبازان و توانیابان آغاز می شود و تا ۳۰ فروردین ادامه خواهد داشت، سپس تیم دوم اردیبهشت برای شرکت در رقابت های جام جهانی عازم کره می شود.

ویدیو/ گل اول ایران به ترکمنستان توسط قایدی

مهدی قایدی روی پاس سخت طارمی توانست ایران را از ترکمنستان پیش بیاندازد.

طلسم‌شکنی ایران در ترکمنستان با طعم صعود

تیم ملی فوتبال ایران در جریان مرحله مقدماتی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ترکمنستان را یک بر صفر شکست داد.

تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته چهارم مرحله دوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه عشق‌آباد مهمان ترکمنستان بود که این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد
  • اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین