Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@07:57:59 GMT

بیمه یکی از صیادان بلوچ وصل شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۴۱۳۱

بیمه یکی از صیادان بلوچ وصل شد

مدیرکل دفتر امور صید و صیادی شیلات ایران در پاسخ به این سوال که آیا صیادان آزادشده از چنگال دزدان دریایی بیمه شده‌اند یا خیر در برنامه صبحگاهی شبکه پنج گفت: طبق گفته‌ای که دو هفته قبل در برنامه دادم و بحث پیگیری و برقراری بیمه صیادان را داده بودم همکارانم در استان سیستان و بلوچستان پیگیری کردند و طبق ارتباطی که با تامین اجتماعی گرفتند در واقع امروز بیمه یکی از صیادان وصل و برقرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مختار آخو‍ندی در برنامه یه روز تازه درباره دو صیاد دیگر که هنوز بیمه نشدند نیز گفت: دو صیاد دیگر مدارکشان را به صورت کامل ارائه نکرده‌اند و انشاالله ظرف سه روز آینده مدارک این عزیزان نیز تکمیل و بیمه‌شان برقرار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بحث ما از این صیادان فراتر هست و می‌خواهیم کل جامعه صیادان را تحت پوشش قرار بدهیم و از این مزایا استفاده کنند ما اکنون تقریبا بیش از ۹۰ درصد صیادان کشورمان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و ۱۰ درصد دیگر به خاطر خلاهایی که وجود دارد و حمایت‌هایی که از آنها نمی‌شود و از این خدمات استفاده نمی‌کنند و ما سعی داریم این عزیزان هم از پوشش بیمه‌ای بهره ببرند.

گفتنی است پیش از این سه صیاد آزاد شده از چنگال دزدان دریایی میهمان برنامه یه روز تازه بودند که اعلام شد بیمه‌شان قطع شده و این موضوع از طرف برنامه تا وصل شدن بیمه این صیادان ادامه خواهد یافت. همچنین عوامل برنامه از بینندگان خود خواسته‌اند تا موضوع و مشکل خودشان را به سامانه پیامکی برنامه به شماره ۱۰۰۰۰۵۱۹ پیامک کنند تا پیگیری‌های لازم را از سازمان‌ها و نهادهای مربوطه انجام دهند.

برنامه یه روز تازه کاری است از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما که از ابتدای هفته تا روز چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۹ صبح به مدت ۱۲۰ دقیقه پخش می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه پنج سیما برنامه یه روز تازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش بیمه ای مادران داری سه فرزند وبیشتر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، مدیر کل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کردستان گفت: مادران غیرشاغل روستائی و عشایری که دارای سه فرزند و بیشتر هستند بر مبنای ماده ۲۱ قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، به صورت رایگان تا زمان بازنشستگی تحت پوشش چتر بیمه اجتماعی در این صندوق قرار می‌گیرند.

توانا گفت: مشمولین می‌توانند با مراجعه به دفاتر کارگزاری یا مراجعه به سایت WWW.ROOSTAA.IR نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به اولویت بندی ثبت نام مشمولین از سوی ستاد ملی جمعیت؛ مرحله پیش ثبت نام نخست مربوط به مادرانی است که تاریخ تولد فرزند سوم و بالاترایشان از تاریخ ۰۱/۰۱/۱۳۹۶ به بعد باشد.

دیگر خبرها

  • مادران روستایی و عشایری دارای سه فرزند، رایگان بیمه می‌شوند
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند
  • مشکلی بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • دیگر مشکلی برای بیمه کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • برخورداری مادران بیکار غیرشاغل روستایی از طرح بیمه رایگان
  • ۲۵ درصد از عوارض صدور پروانه به عنوان حق بیمه تأمین اجتماعی دریافت می شود
  • پوشش بیمه ای مادران داری سه فرزند وبیشتر
  • (عکس) حسن یزدانی بالاخره روی تشک آفتابی شد