Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@22:38:37 GMT

شکایت استقلال از افشین پیروانی رد شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۴۱۳۹

شکایت استقلال از افشین پیروانی رد شد

رویداد۲۴  به نقل از سایت رسمی پرسپولیس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، شکایت باشگاه استقلال از مدیر تیم فوتبال پرسپولیس و ادعای مطرح شده  نسبت به وی را وارد ندانست و افشین پیروانی را تبرئه کرد.

باشگاه استقلال در پی اظهارات افشین پیروانی که بعد از مراسم قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور (جام آزاد سازی خرمشهر) صورت گرفت، شکایتی را در کمیته انضباطی مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پیروانی: انتقام استقلال؟ نه، ما برای صعود پرسپولیس می‌جنگیم!

طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، اعضای این کمیته با توجه به بررسی مستندات پرونده، بازبینی فیلم صحبت‌های افشین پیروانی و استماع اظهارات طرفین پرونده، به این نتیجه رسیدند که مصاحبه مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، طبق مواد آیین نامه از مصادیق تخلف انضباطی نبوده است و بر همین اساس رای بر برائت ایشان صادر شد.

منبع: ورزش سه لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 افشین پیروانی باشگاه استقلال افشین پیروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس با خصوصی‌سازی حل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آنها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • کاپیتان استقلال با شکایت فراجا به دادسرا رفت
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی