Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحجت نوروزی روز سه‌شنبه به مناسبت روز جهانی ناشنوایان در گفت و گو با ایرنا افزود: روزانه ۲۰۰ ناشنوا و خانواده آنان از خدمات مراکز ناشنوایان استان بهره‌مند می‌شوند 

وی اظهار داشت: توزیع ۳۱۲ سمعک، ۶ هزار باطری، کاشت حلزون برای هفت ناشنوا و توزیع ۸۹ قطعه توانبخشی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از جمله خدمات اداره کل بهزیستی به جامعه ناشنوایان استان در سال جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی افزود: اکنون یک مرکز ناشنوایان در ساوه و ۲ مرکز در اراک به این افراد خدمات ارایه می‌کنند و همچنین ۲ مرکز شنوایی سنجی در سال جاری در دلیجان و اراک دایر شده است.

وی با بیان اینکه از هر ۱۰ هزار نفر جمعیت کشور ۳۶ نفر معلول هستند، افزود: استان مرکزی با ۳۴ هزار نفر  معلول جزو ۱۰ استان اول کشور است.

۶۵ هزار توانجو در استان مرکزی از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.

برچسب‌ها استان مرکزی ناشنوایان سازمان بهزیستی کشور معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی ناشنوایان سازمان بهزیستی کشور معلولان استان مرکزی ناشنوایان سازمان بهزیستی کشور معلولان اخبار کنکور استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر عظیمیان ظهر دوشنبه در اردوی فرهنگی سیاحتی جانبازان بیمارستان روانپزشکی تبریز در اردوگاه فرهنگی درمانی توانبخشی رامسر گفت: ۲۸ مرکز درمانی در کل کشور تحت سازمان سلامت کوثر برای صیانت از حقوق جانبازان فعالیت کنند.

وی افزود: در راستای تمرکز بر خدمت رسانی و خدمت به خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان و نظارت تخصصی بهتر، معاونت سلامت سازمان سلامت کوثر از یک سال گذشته تمامی مراکز را تحت کنترل و نظارت و ساعات مختلفی را جهت نظارت و بازرسی مراکز درمانی سازمان سلامت کوثر و شرکت متد بر عهده دارد.

عظیمیان در ادامه تصریح کرد: این سازمان ۲۸ مرکز درمانی در کشور دارد و طی یک سال گذشته تعداد ۱۵۵ مرکز نیز تحت پوشش قرار گرفته است و ۲۵ مرکز توانبخشی به حوزه مأموریت سلامت کوثر اضافه شد.

وی خاطر نشان کرد: تمامی مسئولیت درمانی از بنیاد شهید منفک و به سازمان سلامت کوثر محول شد.

وی با بیان اینکه، اردوی جانبازان در سال ۱۴۰۲ با تجلیل از همسران جانبازان در مناطق مختلف کشور برگزار شده است افزود: در سال جاری اردوهای تفریحی درمانی برای جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان در دستور کار می‌باشد.

وی مهمترین وظیفه خطیر سازمان سلامت کوثر در حوزه فعالیت تخصصی را نظارت بر وضعیت درمان جانبازان برشمرد و بیان داشت: طی یک سال گذشته اقدامات ویژه جهت رسیدگی به جانبازان در مراکز درمانی انجام گرفته و گسترش خواهد یافت، ضمناً برنامه پایش سلامت جانبازان نیز در این اردوها توسط سازمان سلامت کوثر انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6085532

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • افتتاح سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک
  • سایت زلزله نگاری مرکزی تا ۲ ماه آتی در دانشگاه اراک افتتاح می‌شود
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی
  • ارائه ۵۱ هزار مشاوره تلفنی در‌ بهزیستی البرز
  • هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه