Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پسر جوانی در ایالت تنسی به جرم قتل بی رحمانه مادر و پدرش دستگیر شد.

اطلاعات پلیس حاکی از آن است که متهم پس از درگیری و اختلاف با پدر و مادرش بر سر پول، زوج میانسال را با چاقو تکه تکه کرده و بدنشان را بسته بندی کرده است.

همسایه این خانواده که از صدای درگیری و جیغ و فریاد متوجه این اتفاق شده بود با تماس با اداره پلیس ماموران را در جریان ماجرا قرار داد و گفت که از صدای درگیری شان متوجه شده که پدر و مادر متهم به او گفتند که دیگر توانایی پرداخت هزینه های او را ندارند و به او پول نمی دهند و پس از آن صدای جیغ و فریاد شنیده شد و به طور مرموزی سکوت ساختمان را فرا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اعزام پلیس به محل جنایت ماموران با صحنه ای وحشتناک از یک قتل رو به رو شدند که خشمشان را برانگیخت.

به گفته افسرپرونده ، متهم پس از تکه تکه کردن پدر و مادرش ، سر مادرش را در آب جوش انداخته تا پخته شود و خورشت شیطانی بقایای انسان درست کند و در حین پختن مادرش دست و پای پدرش را نیز خورد کرده تا به عنوان چاشنی به غذا اضافه کند و بقایای اجساد نیز در یک کیسه پلاستیکی در حمام کشف شد.

با انتقال اجساد به پزشکی قانونی متهم به اداره پلیس و سلول انفرادی منتقل شد.

گفتنی است که در صحنه قتل محلول اسید دیده شد که پس از دستگیری متهم وی اعتراف کرد قصد داشت بقایای جسد پدر و مادرش را با اسید بسوزاند که ماموران رسیدند و جنایت او فاش شد.

در حال حاضر رسیدگی به این پرونده ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم جرم قتل پلیس جنایت غذا پزشکی اخبار حوادث پدر پدر و مادر گوشت پسر مادرش عکس فیلم تجاوز ایران اخبار تهران ماه مجلس شهرستان مرد حوادث تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 

                                                                           

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سردار جمال سلمانی اظهار داشت: احدی از ماموران وظیفه شناس شهرستان هلیلان به یکدستگاه خودرو حامل کالای قاچاق مشکوک و آن را توقیف می‌کند.   وی اضافه کرد: متهم پس از دستگیری به منظور عدم تشکیل پرونده، پیشنهاد رشوه‌ای به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال به مامور وظیفه شناس می‌دهد.   فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: مامور وظیفه شناس از دریافت وجه خوداری و پس از هماهنگی انجام شده با سلسله مراتب رد رشوه مذکور صورتجلسه و پرونده به مراجع قضائی ارسال می‌شود.    این مقام انتظامی در پایان با قدردانی از صحت عمل ماموران پلیس، اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دیگر خبرها

  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • توضیحات منبع آگاه فارس درباره شایعات خبر مرگ یک دختر در وزرا
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله از دست آدم‌ربا در آبادان
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان