Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار حسن مخفمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره افزایش ۲ درصدی تماس‌های مردمی با مرکز ۱۱۰ استان در نیم سال نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: در این بازه زمانی سامانه این مرکز ۴۹۸ هزار و ۱۰۰ با زنگ خورد که تعداد ۱۷۶ هزار و ۵۴۱ از این تماس‌ها منجر به عملیات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مخفمی افزود: تجمیع خطوط ۱۱۰ در مرکز استان مرکزی توانسته است در اقبال عمومی و افزایش اعتماد و مشارکت مردم با پلیس، جنبه‌های امیدوار کننده‌ای در افزایش مشارکت عمومی در تامین اجتماعی ایجاد کند.

او با تاکید بر ضرورت کیفی سازی خدمات پلیس در انجام ماموریت‌های اعلام شده به این سامانه، اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که باعث برخی مشکل‌ها در تقویت این خدمات می‌شود، ناآگاهی شهروندان با نوع تماس‌های فوریتی و غیرفوریتی بوده و لازم است با همکاری رسانه ها، شهروندان در چگونگی ارتباط با پلیس از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ مورد آموزش قرار گیرند.


این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متوسط تماس‌های عملیاتی روزانه پلیس استان در حدود ۹۴۹ تماس است و توسعه و بهبود خدمات رسانی پلیس نسبت به گذشته در این شاخصه به عنوان یکی از اولویت‌های اجرایی در دستور کار قرار دارد.

او این سامانه را یکی از بهترین سامانه‌های ارتباطی برای رفع رسیدگی به درخواست‌های مردمی در حوزه نظم و امنیت اجتماعی خواند وگفت: با افزایش ۲ درصدی تماس‌های مردمی از ابتدای سال تا کنون نشانی از افزایش مشارکت عمومی در حوزه نظم و امنیت اجتماعی است.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی پلیس استان مرکزی پلیس 110

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت نمایشگاهی از اموال مسروقه همچون تلفن همراه، تبلت، ساعت و... در محوطه صبحگاه آگاهی شاپور برگزار شد.

در این رویداد بیش از ۶۰ سارق که در زورگیری، گوشی قاپی و خفتگیری لوازم همشهریان را ربوده بودند، با دستبند و پابند حاضر بودند. ده‌ها قبضه انواع سلاح سرد و گاز اشک‌آور که سارقان با استفاده از آنها دزدی می‌کردند نیز درکنار انبوهی از تلفن‌های همراه دزدیده شده به نمایش گذاشته شد. گروهی از مالباختگان نیز برای شناسایی تلفن همراه و وسایل خود در این آگاهی حضور داشتند.

یکی از دستگیرشدگان نیز ادمین صفحه‌ای در اینستاگرام با عنوان «مادر» بود. صفحه‌ای که اکثر دنبال کنندگان آن خانم‌های مسن بودند و این فرد با فریب دادن آنها به این خانم‌ها نزدیک می‌شد، و به بهانه‌های مختلف از آنها اخاذی می‌کرد. پنج نفر از خانم‌هایی که در دام این فرد گرفتار شدند در آگاهی حضورداشتند.

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران در رابطه با عملیات‌های اخیر پلیس گفت: در چند روز گذشته بیش از ۷۰ نفر از سارقینی که به صورت قاپزنی گوشی دزدی می‌کردند دستگیر شدند و از مخفیگاه آنها بیش از ۵۰۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد که در اسرع وقت در اختیار مالباختگان قرار میگیرد.

این افراد جامعه هدف ما بودند و با توجه به اینکه تعداد زیادی از ان‌ها سابقه دار هستند با اشد مجازات مواجه خواهند شد. افراد بدون سابقه که پس از انجام مراحل قانونی با قید وثیقه آزاد شوند با پابند الکترونیک زیر نظر پلیس خواهند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • فهرست مراکز کاردرمانی در مشهد
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری