Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@13:55:52 GMT

خوزستان چهارشنبه بارانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۴۳۵۵

خوزستان چهارشنبه بارانی می‌شود

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه هشدار داده شده است: ضرایب بالای ناپایداری در روز چهارشنبه رگبار باران همراه با رعد وبرق و تندباد لحظه ای در مناطق شمالی، غربی تا مرکزی و ارتفاعات استان و در دیگر مناطق به صورت نقطه ای و برخاستن گرد و خاک محلی و موقتی در مناطق غربی و مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه می افزاید:  در روز پنجشنبه رگبار باران، رعد وبرق و تند باد لحظه ای در مناطق جنوبی، غربی تا مرکزی و در دیگر مناطق بصورت نقطه ای و برخاستن گرد و خاک محلی و موقتی در مناطق جنوبی و مرکزی قابل انتظار است.

پدیده شرجی به عنوان پدیده غالب در چند هفته اخیر بر خوزستان حاکم بود به گونه ای که در برخی نقاط استان به ۱۰۰ درصد رسید.

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز نسبت به بارندگی های پاییزی و بروز تنگی نفس و همزمان شدن آن با کرونا هشدار داده اند که پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

برچسب‌ها خوزستان اهواز سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان اهواز سازمان هواشناسی خوزستان اهواز سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی هرمزگان در جزیره لاوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: بارش‌ها از ساعت ۹ و سی دقیقه دیروز ۲۷ آبان در استان آغاز شد و طبق پیش بینی‌ها تا فردا ادامه دارد.

مجتبی حمزه نژاد افزود: در جزیره کیش ۴۷ و چهار دهم میلی متر، پارسیان ۴۴ و نیم، سردشت بشاگرد ۳۷ و هشت دهم، شهر جدید علوی ۳۶ و شش دهم میلی متر، بندرخمیر ۳۵ و دو دهم میلی متر، بستک ۳۲، بندرلنگه ۲۷ و شش دهم میلی متر، قشم ۲۴ و دو دهم میلی متر و رودان هم ۲۱ و هفت دهم میلی متر بارندگی ثبت شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید؛ پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۸ فروردین

بیشتر بارش‌های این سامانه در مناطق غربی استان، جزایر خلیج فارس، محدوده تنگه هرمز، سواحل و نقاطی از شرق استان پیش بینی شده است.

روز چهارشنبه از شدت فعالیت این سامانه نسبت به امروز کاسته خواهد شد، اما فعالیت این موج بارشی با شدت کمتر تا اواخر وقت پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه در استان ادامه دارد و از بعدازظهر چهارشنبه از شدت وزش باد برروی مناطق دریایی استان و تلاطم دریا کاسته می‌شود.

دیگر خبرها

  • آسمانِ یزد بارانی است
  • ثبت بیشترین بارندگی هرمزگان در جزیره لاوان
  • آسمان ۱۱ استان امروز بارانی است
  • آسمان اصفهان باز بارانی می شود
  • بازگشت دامنه نوسان بورس به حالت عادی از چهارشنبه
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چند روز آینده/ تداوم بارش‌ در این استان‌ها
  • هرمزگان بارانی می‌شود
  • تصفیه‌حساب در بازار پول؟
  • سامانه بارشی تقویت می‌شود / گردوخاک نوار غربی کشور را درمی‌نوردد
  • امروز کدام مناطق بارانی است؟ /تهران گرم می‌شود