Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار بازیکن ایرانی در بین برترین‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند.

به گزارش ایسنا، در پایان مرحله یک هشتم نهایی و با اعلام برترین بازیکنان این رقابت ها، شجاع خلیل زاده با 431 پاس در رتبه نخست بیشترین پاس توسط یک بازیکن قرار گرفت.

همچنین در رده بندی بیشترین سانتر توسط یک بازیکن سعید آقایی و بشار رسن در جمع برترین های این بخش حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بیشترین تعداد سیو نیز پیام نیازمند با 19 سیو و حامد لک با 12 سیو در میان برترین سنگربانان این رقابت ها ایستادند.

پیش از این اعلام شده بود که حامد لک با 4 کلین شیت بیشترین کلین شیت را در بین تیم های حاضر در این رقابت ها به ثبت رسانده است.

به این ترتیب سه بازیکن ایرانی و بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس و پیام نیازمند سنگربان سپاهان نیز در جمع برترین بازیکنان این رقابت ها تا پیش از آغاز مرحله یک چهارم نهایی قرار گرفتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ قهرمانان آسيا رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت پیگیری خواهد شد.   اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای به تهران از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.   تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی