Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور  روز سه شنبه هنگام دریافت استوارنامه "لوئیس فیلیپه فرناندس دلاپینا" سفیر جدید اسپانیا در تهران، گفت: بسیاری از کشور‌های جهان گرفتار دو ویروس کرونا و یکجانبه گرایی آمریکا شده اند و برای مقابله با این دو ویروس، باید همگی متحد شده و به یکدیگر کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور روابط تهران – مادرید را رو به توسعه و پیشرفت خواند و ابراز امیدواری کرد با اراده‌ای که در مقام‌های ارشد ایران و اسپانیا وجود دارد، روابط اقتصادی دو کشور بدون تاثیرپذیری از تحریم‌های های یکجانبه و غیرقانونی آمریکا، بیش از پیش توسعه و تعمیق یابد.

سفیر جدید اسپانیا در تهران نیز با تقدیم استوارنامه خود به رئیس جمهور اظهار کرد: روابط ایران و اسپانیا خوب است، اما همسو با ظرفیت‌های گسترده دو کشور نیست و باید شاهد شکوفایی این روابط بویژه در حوزه اقتصادی باشیم.

"لوئیس فیلیپه فرناندس دلاپینا" با تاکید بر اینکه کشورش از برجام حمایت می‌کند و معتقد است که برجام جایگزینی ندارد و همه باید برای حفظ آن بکوشند، گفت: اسپانیا در کنار اروپا پشتیبان حفظ برجام و رسیدن آن به نتایج مطلوب است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روحانی رئیس جمهور ایران و اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان در انتظار سفر رئیس جمهور ایران

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ رئیس شورای همبستگی ملی پاکستان گفت: مردم پاکستان برای قدردانی از جمهوری اسلامی ایران به علت پاسخ دندان شکن این کشور به تهاجم و جنایات رژیم صهیونسیتی، مشتاقانه منتظر استقبال از «دکتر ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ایران هستند.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، «صاحبزاده ابوالخیر محمد زبیر» روحانی برجسته اهل سنت و رئیس شورای همبستگی ملی پاکستان در مصاحبه‌ای در خصوص سفر آتی رئیس جمهور ایران به اسلام آباد گفت: این سفر درحالی انجام می‌شود که جمهوری اسلامی ایران با پاسخ به رژیم صهیونسیتی دل تمام مسلمانان دنیا بویژه مردم پاکستان را شاد کرده است.
رئیس شورای همبستگی ملی پاکستان که متشکل از ۳۰ حزب سیاسی و مذهبی این کشور است، افزود: تمام مردم پاکستان بی صبرانه منتظر استقبال از رئیس جمهور ایران هستند چراکه ایشان درحال حاضر به عنوان نماینده قهرمان امت اسلامی به پاکستان سفر می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این روحانی اهل سنت پاکستان تاکید کرد: درحالیکه رژیم صهیونسیتی فکر می‌کرد به دلیل داشتن حمایت‌های غرب هیچ یک از کشور‌های مسلمان دربرابر جنایات آنها نمی‌ایستد، حمله دندان شکن جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل دل مردم مظلوم غزه را شاد و روحیه مقاومت در آنها را تقویت کرد.
وی از دولت پاکستان خواست در صورت امکان با در نظر گرفتن تدابیر امنیتی اندیشیده شده شرایط برای استقبال مردمی از «دکتر ابراهیم رئیسی» و قدردانی مسلمانان پاکستانی از جمهوری اسلامی ایران را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • پاکستان: سفر رئیس جمهور ایران نقطه عطفی در روابط طرفین است
  • پاکستان در انتظار سفر رئیس جمهور ایران
  • ادعای یک نشریه انگلیسی: بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!
  • سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • منظور: اقتصاد ایران در اوج تحریم‌ها رشد ۶ درصدی را تجربه کرد
  • ایران یکی از بزرگ‌ترین حملاتی را که جهان به چشم دیده، علیه اسرائیل انجام داد
  • غرب واقعیت تعمیق دوستی باکو با مسکو و تهران را نمی بیند/ جمهوری آذربایجان هر روز به روسیه نزدیک تر می شود
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد