Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور روز سه‌شنبه در یکصد و شصت و نهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، اظهار کرد: تمام مقرراتی که مانع ایجاد می‏کند، باید اصلاح شوند تا سرمایه‏گذاران به‏راحتی و در کمترین زمان ممکن موفق به انجام امور مربوط به سرمایه‏ گذاری خود شوند.

رئیس جمهور در این جلسه در پی بررسی پیامد‌های تأخیر در تأمین ارز سرمایه‌گذاران خارجی، برداشتن موانع غیرضرور و دست و پاگیر برای سرمایه‏ گذاران خارجی را از جمله تلاش‌های دولت برشمرد و تصریح کرد: با توجه به اهمیت بالای امنیت سرمایه‏ گذاری، دولت برای رفع موانع حقوقی و قانونی امنیت سرمایه‏ گذاری، به همراهی سایر دستگاه‏های ذیربط از جمله مجلس شورای اسلامی نیازمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روحانی استقبال از مشارکت سرمایه‌های ایرانیان خارج از کشور را ضروری خواند و گفت: در شرایط فعلی که تحریم کنندگان از هرگونه فشاری فروگذار نیستند، علاقه هموطنان خارج از کشور به سرمایه گذاری در ایران، فرصت مغتنمی است که باید از آن حمایت کرد و شرایط لازم را برای اعتمادسازی و تامین امنیت سرمایه گذاری فراهم کرد.

رئیس جمهور حس امنیت سرمایه و فراهم نمودن زیرساخت‏های لازم برای سرمایه‏ گذاری و ورود و خروج پول را از جمله مهمترین بخش‌های این اعتمادسازی برشمرد و اظهار داشت: باید با وضع قوانین و مقررات لازم این حس را برای افراد به وجود آورد تا با اطمینان سرمایه‏شان را وارد اقتصاد کشور کنند و مطمئن باشند که خطری آن را تهدید نمی‏کند و تضمین کافی برای استفاده از اصل و سود سرمایه وجود دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور پارسی خبر امنیت سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال ارتباطی در مناطق سیلابی جنوب کشور برطرف شد

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد نوروزی مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها و دستیار ارتباطات مردمی وزیر ارتباطات با اشاره به بارش‌های سراسر کشور گفت: در نقاطی از استان‌های کشور مانند خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد شاهد وقوع سیلاب، آبگرفتگی و رانش زمین بودیم که به شبکه توزیع برق آسیب رسانده و قطعی طولانی مدت برق منجر به مشکلات ارتباطی به صورت نقطه‌ای شده است که همکارانم بی وقفه در حال رفع مشکلات هستند.

 وی افزود: خوشبختانه تمهیدات لازم مانند افزایش پهنای باند در شهر‌های زیارتی و سیاحتی و نقاط پر تجمع و گردشگرپذیر صورت پذیرفته و سایت‌های ثابت و سیار جدید جهت تکمیل پوشش ارتباطی استقرار یافته اند و برنامه ریزی و پیش بینی لازم برای ارائه خدمات مطلوب و پایدار ارتباطی با حضور شبانه روزی تیم‌های فنی و پشتیبانی شرکت ارتباطات زیرساخت و کاروان ارتباطی برای رفع مشکلات انجام شده تا مردم عزیز تعطیلات نوروز خوبی را سپری کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بروکراسی اداری، مهمترین مانع سرمایه گذاری در کشور
  • تقویت و تمرکز استان یزد بر تولید و رفع موانع تولید
  • آغاز ساخت ۷۵۰۰ هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی
  • اختلال ارتباطی در مناطق سیلابی جنوب کشور برطرف شد
  • موانع سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان باید حذف شود
  • شادی و نشاط در کمال امنیت، حق قانونی مردم است
  • تسریع، تسهیل و تکریم سه اصل تحقق شعار سال
  • مخبر: دولت تمام توان خود را برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی جامعه و معیشت مردم بکار می‌گیرد
  • رئیسی: نشاط سیاسی لازم است، اما نزاع سیاسی هرگز
  • مشکل فروش پوشاک تولید داخل را در بازار کشور برطرف کنید