Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع روسیه هشدار داد، گروه تروریستی جبهه النصره برای متهم کردن ارتش سوریه به انجام حملات شیمیایی ساختگی علیه غیرنظامیان در حومه ادلب تدارک می‌بیند.

به گزارش ایسنا، به نقل  از خبرگزاری تاس، معاون رئیس مرکز هماهنگی روسیه در پایگاه حمیمیم گفت، نظامیان جبهه النصره در ادلب برای حمله شیمیایی ساختگی علیه ساکنان غیرنظامی در منطقه کاهش تنش ادلب برنامه ریزی می‌کنند تا مردم را علیه نیروهای دولت دمشق بشورانند و ارتش سوریه را به انجام این حمله متهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت، مرکز هماهنگی روسیه اطلاعاتی را به دست آورده که نشان می‌دهد، این گروه تروریستی با استفاده از مواد سمی در بخش جنوبی منطقه کاهش تنش ادلب قصد دارد دست به اقدامات تحریک آمیز بزند.

این مرکز روسی ۱۱ سپتامبر هم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، براساس این اطلاعات، تروریست‌ها قصد دارند این صحنه‌سازی را در منطقه «جبل زاویه»، با حضور خبرنگاران خارجی فیلمبرداری و آنها را در اینترنت و رسانه‌ها منتشر کرده و نیروهای ارتش سوریه را به استفاده از تسلیحات شیمیایی علیه غیرنظامیان متهم کنند.

وزارت دفاع روسیه بارها در این خصوص تاکید کرده است که سازمان‌های تروریستی آزمایشگاه‌هایی برای تهیه و آماده سازی مواد سمی در استان ادلب دارند که متخصصان و کارشناسان آموزش دیده در اروپا آن را اداره می‌کنند. این تروریست‌ها به دنبال انجام حملات شیمیایی علیه غیرنظامیان سوری هستند و سعی دارند دولت سوریه را به انجام این اقدامات متهم کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ادلب حملات شیمیایی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد

رزمایش مشترک نیروهای دریایی سوریه و روسیه در پایگاه طرطوس، امروز (سه شنبه)آغاز شد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز در این باره اعلام کرد: نیروی دریایی سوریه با همکاری یگان روسیه، رزمایش مشترک نیروهای دریایی را در پایگاه (طرطوس) آغاز کردند.

این منبع افزود: تمرینات مشترک سوریه و روسیه شامل عملیات دریایی، عملیات تیراندازی و شلیک هوایی برای پاسخ به حملات متخاصم است.

هدف این رزمایش گسترش تعامل میان نیروهای مسلح دو کشور و افزایش موفقیت اقدامات ضدتروریستی مشترک آنهاست.

روسیه و سوریه چند ماه پیش نیز یک رزمایش مشترک با حضور نیروها و پدافند هوایی با هدف بالابردن آمادگی خود برای مقابله با حملات هوایی دشمن، انجام دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آغاز بزرگترین رزمایش دریایی ترکیه آغاز بزرگترین رزمایش دریایی آمریکا و ژاپن

دیگر خبرها

  • با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • دو پایگاه آمریکا در شرق سوریه در کمتر از یک ساعت هدف حمله قرار گرفت
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در شمال شرق سوریه
  • حمله مقاومت عراق به پایگاه آمریکا در دیرالزور سوریه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در سوریه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه