Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد هاشمی شهری، اظهار داشت: به محض اطلاع از فرود اضطراری پرواز «چابهار-مشهد» به دلیل نقص فنی در فرودگاه زاهدان تمامی امکانات و تیم‌های عملیاتی اورژانس به فرودگاه بین المللی زاهدان اعزام شدند و تمامی پایگاه‌های شهری به حالت آماده باش در آمد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: در ساعت ۱۱ امروز فرود اضطراری پرواز چابهار به مشهد از برج مراقبت فرودگاه به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بلافاصله با فراخوانی کلیه تیم‌های اورژانس ۱۱۵، بالگرد، اتوبوس آمبولانس و ۱۵ دستگاه آمبولانس و ۳۰ نفر از تکنسین‌های اورژانس در سریع‌ترین زمان در فرودگاه حضور یافتند.

هاشمی شهری تصریح کرد: این هواپیما از ناحیه موتور دچار نقص فنی شده بود و در پی فرود این هواپیما خوشبختانه هیچیک از مسافران مصدوم نشده بودند.

کد خبر 5036062

منبع: مهر

کلیدواژه: فرودگاه بین المللی زاهدان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان سیستان و بلوچستان فرود اضطراری چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا دفاع مقدس کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود وارد فرودگاه این کشور شد.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه (فیلم)
  • (ویدئو) فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد