Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: جنایات مستأجران کاخ سفید هیچگاه برای ملت ایران پوشیده نبوده و نیست. اینکه مردم باید حواسشان به دشمن اصلی باشد هم قبول است، اما رئیس جمهور باید بیان کند که جایگاه دولت در حل مشکلات مردم کجاست؟ ناطقان: اسدالله بادامچیان دبیرکل مؤتلفه اسلامی با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور مبنی بر اینکه گرانی دلار تقصیر آمریکاست و مردم به خاطر کمبودها  مشکلات کاخ سفید را نفرین کنند، اظهار داشت: خباثت‌های آمریکا و جنایات مستأجران کاخ سفید هیچگاه برای ملت ایران پوشیده نبوده و نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه مردم باید حواسشان به دشمن اصلی باشد هم قبول است، اما رئیس جمهور باید بیان کند که جایگاه دولت در حل مشکلات مردم کجاست؟

 

وی افزود: آقای روحانی با همراهی اصلاح‌طلبان در هفت سال ریاست جمهوری مسیری را پیمود که امروز خود به اشتباه بودن آن اذعان دارد.

 

دبیرکل مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه روحانی و اصلاح‌طلبان اداره کشور را به مذاکره با آمریکا گره زدند و حل مشکلات مردم را در مراوده با آمریکا جستجو کردند، گفت: متأسفانه امروز هم در توصیه‌های خود این پالس را می‌دهند که حل مشکلات کشور در گرو  نتیجه انتخابات آمریکاست!

 

وی خطاب به رئیس جمهور با تأکید براینکه مذاکره با آمریکا کشور را به جایی نمی‌رساند، همچنان که برجام مشکلی را از کشور حل نکرد و بیان کرد: چگونه نابسامانی قیمت‌ها را مربوط به آمریکا می‌دانید در صورتی که به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و همت مردم بی‌توجه بوده‌اید و ندانستید که حل مشکلات معیشت مردم را نباید در خارج از کشور جستجو کرد؟

 

بادامچیان یادآور شد: رئیس بانک مرکزی دولت آقای روحانی دلار را ۱۱ هزار تومان تحویل گرفت و امروز این قیمت به ۲۹ هزار تومان رسیده است، حال به مردم آدرس می‌دهید که به آمریکا ناسزا بگویند؟

 

وی اظهار داشت: آیا رئیس بانک مرکزی شما توانست مشکلات بازار را حل کند؟ در صورتی که مشکلات به گونه‌ای نیست که نتوان آن را حل کرد.

 

دبیرکل مؤتلفه اسلامی با تصریح اینکه تحریم برای کشوری که با ۱۵ کشور دیگر همسایه است معنا ندارد، ادامه داد: بگویید عدم سیاست‌های صحیح مردم را به اینجا کشانده، آیا مشکل دریافت حقوق‌های نجومی در دولت مربوط به آمریکاست؟ و برای اینکه در نظام مالی اختلاس‌ صورت می‌گیرد باید آمریکا را نفرین کرد؟

 

وی خاطرنشان کرد: قیمت مسکن به جایی رسیده که مردم حتی نمی‌توانند خانه استیجاری داشته باشند، یعنی مجریان دولت هیچ مسئولیتی در این زمینه ندارند و فقط آمریکا مقصر است، پس چرا اصرار به مذاکره با آمریکا داشتید و در فضای برجام قدم زدید؟

 

بادامچیان اظهار داشت: راهکار حل مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی و تکیه بر همت مردم است که می‌تواند به راحتی و بدون نفت کشور را در مسیر تعالی پیش ببرد.

 

وی گفت: اینکه آمریکا در نبرد جدی و همه جانبه با جمهوری اسلامی ایران است بر کسی پوشیده نیست؛ همه می‌دانند اگر حمایت‌های آمریکا از صدام نبود هشت سال جنگ بر این ملت تحمیل نمی‌شد و اگر سفیر آمریکا در کویت به صدام چراغ سبز نشان نمی‌داد صدام به کویت حمله نمی‌کرد و اینهمه مشکل برای مردم عراق و منطقه ایجاد نمی‌شد؛ این مردم آدرس دشمان اصلی خود را هیچگاه فراموش نمی‌کنند. اگر مسئولان کشور به فکر آنان باشند و وظایف خود نسبت به این مردم را درست انجام دهند.

 
منبع: عصر ایران برچسب ها: دولت ، روحانی ، ناطقان ، مردم

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دولت روحانی ناطقان مردم حل مشکلات مردم رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم استان استقبال شایسته و خوبی از رئیس جمهور خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین حسینعلی قدرتی در آستانه سفر ریاست محترم جمهوری به استان سمنان اظهار کرد: همه مردم باید به پاس خدمات دولت سیزدهم در استقبال با شکوه از ریاست جمهور شرکت کنند.

رئیس شورای وحدت استان سمنان تاکید کرد: مردم ولایت مدار و شهید پرور استان سمنان به پاس زحمات ارزشمند رئیس جمهور مردمی استقبال باشکوه، درخور شان و مثال زدنی در این دور سفر از ایشان به عمل خواهند آورد.

وی با اشاره به اینکه مردم استان همواره جز ممتازین بوده اند، عنوان کرد: برای این امر می‌توان به مصادیقی از جمله برتری استان در اعزام به جبهه‌ها، ایثار و شهادت، نوعدوستی و مسائل فرهنگی اشاره کرد و این روحیات انقلابی باعث می شود استان در تمام صحنه های انقلاب خوش بدرخشد.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: مردم غیور استان ضمن استقبال گسترده از رئیس جمهور عزیز و هیئت همراه به واسطه حضورشان در استان بین الحرمین، رسم مهمان نوازی را در حق مهمانان خود بجا می آورند.

«سمنان نقش موثری در حوزه های صنعت، معدن و کشاورزی دارد»

وی افزود: مردم استان کویری سمنان، با وجود سه مشکل اساسی نقش موثری در بخش‌های صنعت، کشاورزی و معدن دارند در سال‌های اخیر به خوبی توانسته‌اند در حوزه‌های تولید و اشتغال خدمات شایانی به دولتمردان ارائه کنند و اکنون خواسته آنها از رئیس محترم جمهوری این است که با حل نمودن این سه مشکل، زمینه تحقق بیشتر منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق شعار سال را فراهم کنند.

«استان سمنان تشنه است»

رئیس شورای وحدت استان سمنان، آب را یکی از مشکلات اساسی استان برشمرد و تاکید کرد: این مهم همواره، در دولت‌های مختلف طی ۴۵ سال گذشته توسط بزرگان و اقشار مختلف مطرح شده که امیدواریم به دست با کفایت دولتمردان دولت سیزدهم حل شود.

وی ادامه داد: با اطمینان می‌توان گفت اگر مشکل آب در استان حل شود، جهش قابل توجهی در حوزه‌های تولیدات صنعتی و کشاورزی استان صورت خواهد گرفت که منجر به ایجاد اشتغال قابل توجهی نیز خواهد شد.

«ضرورت بازنگری در جانمایی جاده حرم تا حرم/ فاصله جاده از شهرها کم شود»

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی عنوان کرد: با توجه به اینکه حدود ۷۰۰ کیلومتر از مسیر تردد زائرین حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیة والثنا از استان سمنان عبور می‌کند، افتخار میزبانی بیش از ۲۰ میلیون زائر ر طول سال نصیب استان سمنان می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی افزود: با وجود این تعداد زائر در طول سال متاسفانه جاده‌های استان از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده و در طول سال شاهد تصادفات متعددی در جاده‌های استان هستیم که بعضاً منجر به فوت، قطع عضو و صدمات دیگر به هم‌وطنانمان می‌شود.

وی اظهار کرد: این امر می‌طلبید که نسبت به اصلاح جاده‌ها اقدام شود از این رو احداث آزادراه حرم تا حرم در سال‌های اخیر در دستور کار قرار گرفت که مردم استان در این خصوص انتظار دارند تا بازبینی در مسیر جاده‌ها صورت گیرد زیرا در طرح فعلی، جاده فاصله زیادی از شهرها دارد و این امر ارتباط مسافران و زائران را با شهرها قطع می‌کند.

«طرح حرم تا حرم، رونق اقتصادی ایجاد کند»

رئیس شورای وحدت استان سمنان ادامه داد: با این اوصاف، اجرای طرح حرم تا حرم، نه تنها به ظرفیت های اقتصادی فعلی استان اضافه نمی‌کند، بلکه همین مقدار رونق اقتصادی حاصل از تردد زائران در شهرها نیز پس از تکمیل پروژه از بین می‌رود.

وی عنوان کرد: انتظار مردم از دولت مردمی سیزدهم تسریع در اصلاح پروژه و تکمیل آزادراه حرم تا حرم به منظور افزایش ضریب ایمنی زائرین در جاده‌ها است.

«حل مشکل معیشت مردم با جدیت پیگیری شود»

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی تصریح کرد: همانگونه که همه شاهد بودیم دولت سیزدهم یکی از مردمی‌ترین دولت‌ها از بتدای انقلاب بود به گونه‌ای که رهبری با وجود حمایت‌هایی که از همه دولت‌ها داشتند، بهترین تعبیر را خصوص زحمات رئیس دولت سیزدهم و دولتمردان این دولت به عمل آوردند و فرمودند از همه دولت‌ها حمایت می کنم اما از دولت سیزدهم، تمجید هم می‌کنم.

وی افزود: این امر وظیفه دولت سیزدهم را در خصوص حل و فصل مشکلات مردم بیشتر کرده و توقع مردم نیز از دولت آیت الله رئیسی به واسطه این تمجید مقام معظم رهبری سنگین‌تر است و لازم است در خصوص رفع مشکلات اقتصادی مردم اقدامات جدی تری صورت گیرد.

رئیس شورای وحدت استان خاطرنشان کرد: حل مشکل معیشتی مردم به افزایش وحدت و یکپارچگی آنها کمک خواهد کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896212

دیگر خبرها

  • کم آبی و کاهش رشد جمعیت از چالش‌های اصلی استان سمنان هستند
  • رئیسی: انتظار مردم از دولت، کار جهادی و انقلابی است
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • مردم استان استقبال شایسته و خوبی از رئیس جمهور خواهند کرد
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان