Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی مهدیان فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان گفت: بر اثر اختلافات خانوادگی در روستای چشمه ماهی بخش جزمان از توابع شهرستان هلیلان دو نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، سرهنگ "مجتبی مهدیان " با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: صبح امروز در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل با استفاده از سلاح شکاری، بلافاصله ماموران پلیس به این محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: با حضور مأموران در محل مشخص شد در روستای چشمه ماهی بخش جزمان ،برادر یک خانواده به علت مشکلات خانوادگی و اختلاف بر سر زمین، برادر و مادر خود را  با اسلحه شکاری کشته و دو نفر دیگر را زخمی می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان با بیان اینکه دو مصدوم این حادثه به علت شدت جراحات وارده با اورژانس هوایی به مرکز استان انتقال یافت،خاطرنشان کرد:بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری قاتل فراری در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 مهدیان با بیان اینکه با حضور عوامل انتظامی آرامش در روستای چشمه ماهی بخش جزمان از توابع شهرستان هلیلان که محل وقوع درگیری بوده است حکمفرماست گفت: مردم به شایعات مطرح شده  توجه نکرده و اخبار خود از منابع موثق دریافت کنند.

انتهای پیام/ر

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان هلیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۹۵۶ پرونده در رفسنجان منتهی به سازش شد 

حجت الاسلام محمد امیر ابراهیمی در بازدید از شعب شورا‌های حل اختلاف شهرستان رفسنجان که با حضور رئیس دادگستری و دادستان حوزه قضایی رفسنجان برگزار شد، گفت: طی یکسال اخیر، تعداد ۱۴ هزار و ۳۲۳ فقره پرونده در شعب شورا‌های حل اختلاف شهرستان رفسنجان مورد رسیدگی قرار گرفته است و این درحالی است که میزان پرونده‌های وارده به شورا‌های حل اختلاف طی پارسال، ۱۴ هزار و ۵۸۴ فقره پرونده بوده است.

وی بیان داشت: میزان پرونده‌های مصالحه شده در رفسنجان در سال ۱۴۰۲، یک هزار و ۹۵۶ فقره بوده است که نشانگر این است که ۳۲ درصد پرونده‌ها منتهی به سازش شده اند.

معاون قضایی دادگستری استان کرمان با بیان اینکه هم اکنون ۱۵ شعبه شورای حل اختلاف در رفسنجان فعال می‌باشند، افزود: کارکنان شعبه ویژه زندان شورای حل اختلاف شهرستان رفسنجان موفق شده اند، طی پارسال ۵۸ زندانی را آزاد و به آغوش خانواده بازگردانند و ۴۰۷ فقره پرونده را با صلح و سازش مختومه کنند.

وی افزود: بالغ بر ۹۰ درصد از اوراق قضایی طی پارسال در شورا‌های حل اختلاف شهرستان رفسنجان به صورت الکترونیکی به مخاطبین ابلاغ شده است که نقش بسزایی درسرعت بخشیدن به رسیدگی‌ها، حل و فصل سریع دعاوی و کاهش موجودی شعب شورای حل اختلاف ایفا می کند.

حجت الاسلام ابراهیمی بیان کرد: این بازدید‌ها برای  نظارت بر عملکرد شورا‌های حل اختلاف استان کرمان به صورت سرزده در تمامی حوزه‌های قضایی استان کرمان صورت می‌پذیرد.

در پایان این بازدیدمعاون قضایی دادگستری استان کرمان با کارکنان و اعضای شورا‌های حل اختلاف این شهرستان دیدار و گفتگوی صمیمانه‌ای داشتند و ضمن تشکر و قدردانی، کارکنان را به افزایش آمار صلح و سازش و ارتقای سطح عملکرد شعب تشویق  کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • ۲۵ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در بادغیس
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • کسب رتبه سوم گلستان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • چهار روایت معتبر از سبک زندگی با آموزه های قرآنی
  • هزار و ۹۵۶ پرونده در رفسنجان منتهی به سازش شد 
  • کشته و زخمی شدن نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله
  • کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله لبنان