Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، در روز گذشته خبر خودکشی ناصر مرادی، پدر امیرحسین مرادی، از متهمان حوادث آبان ماه 98 در رسانه ها منتشر شد.

 

بابک پاک‌نیا، وکیل امیرحسین مرادی، از متهمان حوادث آبان ماه ۹۸ در گفت‌و‌گو با بی‌بی‌سی علت خودکشی پدر این متهم را فشار یک فرد خارج نشین بر خانواده عنوان می کند.

 

وی در این مصاحبه عنوان می کند: تماس یک نفر از خارجِ کشور و ترساندن خانواده‌ باعث خودکشی پدر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرد تماس‌گیرنده به دروغ می‌گوید فرزند شما در صف اعدام است و اگر با من مصاحبه نکنید، امیرحسین اعدام خواهد شد!

 

 

 طبق اخبار واصله به خبرنگار جام‌نیوز، مسیح علینژاد طی هفته‌های اخیر بارها برای انجام مصاحبه، با خانواده امیرحسین مرادی تماس گرفته و با اخبار دروغینِ اعدام این متهم، باعث ترس و در نهایت خودکشی پدر این خانواده شده است.

 

 گفتنی است طی روزهای آینده مدارکی تازه از اقدامات مسیح علینژاد با خانوده‌های متهمان امنیتی افشا خواهد شد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: امیرحسین مرادی مسیح علینژاد جام نیوز خودکشی پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود مسیح در 3 بازی به چشم آمد

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان با وجود اینکه در نیم‌فصل اول نمایش خوبی داشت و در شروع دور برگشت هم عملکرد نه چندان بدی ارائه کرده بود، در هفته‌های گذشته دور از انتظار ظاهر شده و در چهار بازی متوالی فقط یک امتیاز از استقلال خوزستان گرفته که عدم حضور مسیح زاهدی در دیدارهای گذشته برای عدم موفقیت آنها بی‌تاثیر نبوده است.

مسیح زاهدی که یکی از مهره‌های کلیدی گل‌گهر سیرجان به حساب می‌آید و سومین سال حضورش در این تیم را پشت سر می‌گذارد، به دلیل آسیب‌دیدگی در دیدارهای اخیرشان حضور نداشته که نتیجه‌ی آن دریافت گل در همه بازی‌ها و عدم کسب پیروزی شد.

این مدافع میانی که حضور ثابت تا هفته بیست و یکم لیگ برتر در بازی‌های گل‌گهر سیرجان داشت و در رقابت‌های حساسی مثل استقلال تهران و سپاهان هم گلزنی کرده بود، به دلیل مصدومیت دور از فهرست بازی‌های اخیرشان بوده که غیبت او به چشم آمده است.

گل‌گهر سیرجان دیروز علاوه بر مسیح زاهدی، بازیکنان دیگری مثل احمدرضا زنده‌روح و علی‌اصغر عاشوری را هم در اختیار نداشت که امیدوار است مصدومانش هرچه زودتر به شرایط بازی برسند.

دیگر خبرها

  • نبود مسیح در 3 بازی به چشم آمد
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • برادرکشی در فسا یک خانواده را عزادار کرد
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • بنیانگذار تلگرام به پلتفرم‌های آمریکایی اعتماد ندارد
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • مضحکه شدن زن صهیونیست عاقبت همنشینی با مسیح علینژاد
  • (ویدئو) «سعید بی‌ناموس» که بود و چگونه در ساختمان وزرا خودکشی کرد؟
  • چرا نباید چای پررنگ بنوشیم؟
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله از دست آدم‌ربا در آبادان