Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در خصوص درگیری های جمهوری آذربایجان و ارمنستان بر سر منطقه قره باغ پیامی صادر کرد.

به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی،  متن پیام به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلی‌ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ   «حج /39»
(به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و خدا بر یاری آنها تواناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

)

خبر آغاز مناقشات و درگیری های مجدد در منطقه قره باغ  از سوی کشورهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ریخته شدن خون مردم بی دفاع و نظامیان در  این مناطق درگیر ، موجب تألم و تأثر گردید .

یقینا در روزگاری که گفتگوها و توافقات بین کشورها میتواند مانع از درگیری ها و جنگ ها شود مشاهده چنین حوادثی قابل قبول نیست و  انتظار میرود طرف های درگیر  هرچه سریعتر  ضمن  حفظ خویشتن داری  و توقف درگیری ها  برای  حل اختلافات و مناقشات پای میز مذاکره حاضر شده و راه حل دیپلماتیک را برای پایان  جنگ بپذیرند ، قهراً مسئولین وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز  با حضور فعالانه ، زمینه صلح و آشتی و حل اختلافات ، از طریق دیپلماسی  را بصورت جدی پیگیر بوده و هستند. 

اخبار واصله حکایت از  نقش آفرینی و تحریک ایادی استکبار جهانی و صهیونیست ها در  منطقه دارد که هوشیاری مردم عزیز  و کشورهای همسایه می تواند تأثیر بسزایی در خنثی کردن توطئه ها و اهداف شوم  آنان  داشته باشد  فلذا امیدواریم هر چه سریعتر  با پایان درگیری ها شاهد آرامش و ثبات در منطقه باشیم .

اینجانب ضمن خوشحالی از پیروزی های اخیر آذربایجان ، منطقه قره باغ را جزء لاینفک آذربایجان دانسته و اشغال آن را محکوم و تداوم جنگ را  به نفع هیچ کشوری نمیدانم  و از کشورهای همسایه و مردم  فهیم نیز انتظار دارم  برای حفظ آرامش و ممانعت از خونریزی های بیشتر  بر اختلافات موجود دامن نزده و  دو طرف درگیر  را  برای حل اختلافات  از طریق  گفتگو  ترغیب و همراهی کنن.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی مناقشه قره باغ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی درگیری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، متن پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد به مناسبت روز ارتش به شرح زیر است: 
«بسم الله الرحمن الرحیم»

امام خمینی «ره»:
(ارتش یکی از ارکان کشور و پشتوانه ملت است، و وفاداری خود را ثابت کرده است)

۲۹ فروردین در حافظه ملت شریف ایران، یادآور فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «ره» در نامگذاری این روز به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است، که حکایت از تدبیر حکیمانه و حمایت راهبردی و سرنوشت ساز آن پیر فرزانه دارد.

مجموعه پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران، به برکت تقویت ایمان، خودباوری، خود اتکایی، توانمندی‌های رزمی و دفاعی، تامین امنیت کشور و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی را سرلوحه کار خود قرار داده، و با کسب تجارب درخشان در دوران دفاع مقدس، نقش بی‌بدیلی را در صیانت از تمامیت ارضی کشور ایفا نموده است.

اتحاد و انسجام و همگامی ارتش پر افتخار با دیگر مجموعه‌های نیرو‌های مسلح، در ۸ سال دفاع مقدس، و لبیک به منویات فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای «مدظله العالی» و دفاع از حقوق ملت غیور ایران، و نیز انتقام از دشمنان این آب و خاک، در این روز‌ها شیرینی عملیات ظفرمندانه وعده صادق را برای ملت شریف ایران بیشتر نموده، که آوازه‌اش لرزه بر اندام دشمنان انداخته، و تصویری شکوهمند از عزم و اقتدار ایران اسلامی در چشم جهانیان به نمایش گذاشته است.
اینجانب با پاسداشت رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، و ادای احترام به مقام شامخ شهدای والا مقام، خصوصاً شهدای ارتش، این روز را به همه دلاور مردان ارتش بویژه لشکر همیشه پیروز ۸۴ لرستان، و دیگر مجموعه‌های ارتش در استان لرستان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان تبریک عرض نموده، و از خداوند متعال سرافرازی و توفیقات روزافزون را برای همگان خواستارم.

دیگر خبرها

  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارتش‌های قدرتمند منطقه است
  • آذربایجان غربی از استان‌های امن کشور
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • درخواست ارمنستان از دادگاه لاهه برای اقدام علیه باکو
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه کربلا از خط مرزی
  • توسعه شاخصهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دستور کار