Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@18:36:49 GMT

نشست مجازی «سماع شعر» در گیلان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۴۶۷۲

نشست مجازی «سماع شعر» در گیلان برگزار می شود

همزمان با روز بزرگداشت مولوی و به میزبانی محفل ادبی دکتر معین اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان نشست مجازی «سماع شعر» برگزار می شود.

«پریسا کرمی» با اشاره به فرا رسیدن روز بزرگداشت مولوی، شاعر، ادیب و فیلسوف پارسی‌گوی ایران به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: نشست مجازی «سماع شعر» به مناسبت روز بزرگداشت مولوی فردا (چهارشنبه، ۹ مهر) در صفحه مجازی محفل ادبی دکتر معین اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با بیان اینکه به دلیل کرونا فعالیت‌های این اداره کل به صورت مجازی برگزار می‌شود افزود: در این نشست برخی از شعرای مطرح گیلان چون «فاطمه حبیبی»، «امیررضا ستایش»، «محمد شمس»، «آنیتا قربانعلی‌زاده»، «جیران قربانی»، «صدیقه کشتکار»، «بهرام مژدهی»، «مهتاب یوسف پور» حضور دارند.

 

وی ادامه داد: این شعرا ضمن شعرخوانی از آثار این شاعر برجسته کشور در خصوص ویژگی‌های شعر وی به گفتگو می‌پردازند.

 

کرمی با بیان اینکه این نشست ساعت 21.30 با اجرای مرضیه فرمانی، شاعر جوان استان و دبیر محفل ادبی دکتر معین اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان برگزار می‌شود اعلام کرد: «سماع شعر»  از صفحه اینستاگرام این محفل به نشانی instagram.com/mahfeladabimoein  به‌صورت زنده در دسترس عموم علاقمندان و دوستداران شعر و ادب فارسی قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: نشست مجازی کتابخانه های عمومی گیلان کل کتابخانه های عمومی برگزار می شود اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت

رییس اداره آموزش و مشارکتهای مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان این‌ که دانش‌آموزان بهترین قشر برای انتقال فرهنگ محیط زیست هستند، گفت: فرهنگ زیست محیطی چالش جدی محیط زیست است . 


الهه کلانتری با اشاره به اینکه شعار امسال روز جهانی زمین پاک مشاركت مردم، ايران در برابر پلاستيك، نجات زمين نامگذاری شده است ، اظهار داشت : آموزشهایی با تاکید بر نگاه ویژه به استفاده از کیسه های پارچهای به جای پلاستیک محور اصلی مدرسین در کارگاهها قرار دارد . 

 وی تصریح کرد: در این کارگاه دوروزه موضوعاتی از قبیل حفاظت از زمین ، حفظ ذخایر منابع طبیعی ،جلوگیری برداشت بی رویه از زمین ، کمک به جلوگیری نابودی گونه های جانوری و گیاهی و بخصوص کاهش و مدیریت تولید زباله های خانگی تاکید شد .

 کلانتری افزود :در این کار گاه دوروزه آقای مهندس همراز کارشناس مسول آموزش و خانم شمشادی مدیر عامل جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست مدرس این دوره آموزشی بودند .

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • نشست مجازی مقام‌های آمریکایی و صهیونیست درباره حمله به رفح
  • نشست مجازی مقام‌ های آمریکایی و اسرائیلی درباره حمله به رفح
  • افزایش مخاطبان ویژه برنامه‌های رمضانی رسانه ملی
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • اجرای طرح نصب فیبر نوری به زودی در شهرستان سیاهکل
  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • محفل شعر وعده صادق برگزار شد
  • به دنبال حرکت جدیدی در دانشگاه گیلان هستم
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود