Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  ملی‌پوشان فوتسال ایران قرار است پیش از اعزام به ازبکستان در اردویی دو روزه حاضر ‌شوند. «سیدمحمد ناظم‌الشریعه»  سرمربی تیم ملی، فهرست ۱۴ نفره از بازیکنان مدنظر خود را به این اردو فرا خواند.

تیم ملی فوتسال جهت برگزاری اردوی آماده‌سازی و انجام ۲ دیدار دوستانه با ازبکستان در کاروان مشترک با تیم ملی فوتبال بزرگسالان ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه (پانزدهم مهر) با یک پرواز اختصاصی راهی تاشکند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این منظور، پنجمین اردوی تیم ملی فوتسال در سال جاری به مدت ۲ روز در مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد. بازیکنان دعوت شده بعد از ظهر روز شنبه (۱۲ مهر) در هتل آکادمی حاضر می‌شوند و روز یکشنبه از آنها و کادر فنی تست PCR گرفته می‌شود.

محمد شجری، مسلم اولادقباد، میثم خیام، سالار آقاپور، علیرضا عسگری، سپهر محمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، فرهاد توکلی، علی‌اصغر حسن‌زاده، علی ابراهیمی، مسعود محمدی، طاها نعمتیان، مهدی کریمی و  علیرضا رفیعی‌پور ۱۴ بازیکن حاضر در این اردو هستند.

در این اردو پنج نوبت تمرینی داخل سالن برای ملی‌پوشان در نظر گرفته شده است.

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران ازبکستان تیم ملی فوتبال علی اصغر حسن زاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران ازبکستان تیم ملی فوتبال علی اصغر حسن زاده لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران ازبکستان تیم ملی فوتبال علی اصغر حسن زاده اخبار کنکور تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نخستین مرحله اردوی تیم تپانچه در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، هشتمین مرحله اردوی تدارکاتی اعزام به المپیک پاریس ۲۰۲۴ و نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تپانچه در سال ۱۴۰۳ با دعوت ۹ ورزشکار از ۵ فرودین ماه در تهران آغاز شد و این اردو تا ۱۵ فروردین ماه و اعزام به مسابقات جهانی و توزیع سهمیه المپیک ادامه خواهد داشت.
محسن نصر اصفهانی، سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان سجاد پورحسینی، جواد فروغی، وحید گلخندان، حسین ظفرجعفرزاده و امیر جوهری‌خورا در بخش آقایان و هانیه رستمیان، گلنوش سبقت الهی، زینب طوماری و لعیا محمدی را در بخش بانوان به اردو دعوت کرده است.

کد خبر 6062902

دیگر خبرها

  • حضور نماینده خراسان رضوی در اردوی تیم ملی تیراندازی
  • آغاز اردوی تیم والیبال جوانان ایران با دعوت از ۶۵ بازیکن
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • اولین اردوی تیم ملی تراپ در سال نو آغاز شد
  • دعوت از ۱۰ کشتی‌گیر مازندرانی به اردوی تیمِ غلامرضا محمدی
  • دعوت ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی ترامپولین 
  • آغاز نخستین اردوی تیم ملی تپانچه در سال ۱۴۰۳
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم تپانچه در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان