Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - وزیر راه و شهرسازی با ارسال لوح سپاسی، از مدیرعامل بانک ملت قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک ملت، محمد اسلامی در این لوح سپاس از همکاری دست اندرکاران این بانک در تامین مالی پروژه های حوزه حمل و نقل ریلی که نقش موثری در تحقق اهداف سال جهش تولید و اشتغال پایدار ایفا کرده است، سپاسگزاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این لوح خطاب به دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک ملت اظهار امیدواری کرده است که با افزایش مشارکت این بانک، شاهد تحقق اهداف توسعه پایدار کشور در حوزه حمل و نقل، با شتاب بیشتری باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب درباره حمایت از کشمیر

نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب برای حمایت ایشان از مردم کشمیر قدردانی کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستان در نشست خبری با آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان که هم‌اکنون در سفر به این کشور به سر می‌برد، طی سخنانی بیان کرد: ما مقامات ایران و پاکستان درخصوص وضعیت مردم‌کشی در غزه گفت‌وگو کردیم و این عمل اسرائیل را محکوم می‌کنیم.

رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم وی افزود: ما از کشورهای جهان می‌خواهیم این عمل نظامی اسرائیل را به پایان برسانند و یک راه‌حل عادلانه درخصوص مسئله فلسطین لازم است. پاکستان درخصوص تشکیل یک ریاست آزاد فلسطینی با ایران همکاری می‌کند تا قدس پایتخت فلسطین شود.

نخست‌وزیر پاکستان هم‌چنین گفت: من از رهبر ایران تشکر می‌کنم که پشتیبانی از مردم کشمیر دارند و حق آزادی‌خواهی ایشان را در نظر داشتند.

خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید
  • قدردانی از ۸۷ فعال برتر حوزه سلامت خراسان جنوبی
  • قدردانی وزیر کشور از فراجا در اجرای «طرح نور»
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب درباره حمایت از کشمیر