Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:59:26 GMT

آتش‌نشانان گناوه تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۴۸۸۷

آتش‌نشانان گناوه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه گناوه ظهر سه‌شنبه در آئین تجلیل از آتش نشانان شهرستان گناوه اظهار داشت: روز آتش نشانی فرصتی برای تقدیر از تلاش‌های خالصانه نیروهای جان بر کف و فداکار آتش نشان است.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی افزود: بزرگترین تجلیات انسانی ایثار و از خودگذشتگی است که انسان جان خود را فدای دیگران می‌کند و دیگران را بر خود مقدم می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آتش نشانان مصداق بارز این ایثار و از خودگذشتگی و همیشه آماده ایثارگری برای نجات دیگران در برابر خطرات و حوادث هستند.

وی گفت: آتش نشانان برای نجات جان دیگر انسان‌ها و هموطنان جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند تا هموطنان و همشهریان خود را از خطر نجات دهند که این از خودگذشتگی قابل تقدیر است.

امام جمعه گناوه افزود: آتش نشانان فداکار در همه ساعات و لحظات آماده فداکاری ویاری هموطنان هستند و در این راه شهدایی را تقدیم کرده‌اند.

در پایان این آئین با حضور مسئولان شهرستان از تلاش‌های آتش نشانان تقدیر شد.

کد خبر 5036006

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه آتش نشانی چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا دفاع مقدس کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

دبیرکل جمعیت هلال احمر می‌گوید تا امروز بیش از ۱۳ هزار بسته غذایی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان توزیع شده است. حدود ۱۱۰ تیم امدادی کار کمک‌رسانی به سیل‌زدگان را انجام می‌دهند. علاوه بر ارتش، سپاه، بسیج و نیرو‌های جهادی، آتش‌نشانانی از تهران نیز به کمک هموطنان خود در جنوب کشور رفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • دام شیادان سایبری تحت عنوان فروش سوالات کنکور
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد