Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ واحد مخابرات ‌در دوران هشت‌ساله جنگ ایران و عراق نقش ویژه‌ای را ایفا کرد و پا به پای سایر گروه‌ها و یگان‌ها ارتش از ابتدای جنگ در مناطق عملیاتی و کلیه قرارگاه‌ها حضور داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خوزستان، در دوران هشت‌ساله دفاع مقدس در جنگ تحمیلی عراق  علیه ایران، همه اقشار و صنوف با تمامی توان خود در برابر دشمن تا بن دندان مسلح مقاومت کردند و از سرزمین و ملت خود تا پای جان دفاع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان واحد مخابرات ‌به‌ عنوان شبکه ارتباطی بخش‌های مختلف سازمان رزم ‌در دوران هشت‌ساله جنگ ایران و عراق نقش ویژه‌ای را ایفا کرده است و  پا به پای سایر گروه‌ها و یگان‌ها ارتش از ابتدای جنگ در مناطق عملیاتی و کلیه قرارگاه‌ها حضور داشت و ارتباط کل عملیات‌ها را برقرار می‌کرد.

سرهنگ پاسدار اردلان کیانی فرمانده مرکز فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات معراج نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: نقش مخابرات در 8 سال دفاع مقدس فراموش ناشدنی است و سراسر جنگ مملو از حضور نیروهای مخابرات و ارتباطات است.

وی افزود: بخش مخابرات دفاع مقدس مغفول مانده است و ناگفته‌های زیادی در این بخش وجود دارد؛ در آن شاهد ایثار و رشادت‌های نیروهای مخابرات هستیم که متأسفانه کمتر به آن پرداخته شده است.

خزائی: جنگ فرصت خلق آثار بدیعی را برای هنرمندان جوان فراهم کرد/ اتفاق مهمی که به‌ واسطه هنر دفاع مقدس رخ داد فرمانده سپاه استان گلستان: دست‌های در پی تحریف دفاع مقدس است گزارش ویدئویی تسنیم از یک نمایشگاه دفاع مقدس / بازآفرینی ایثارگری‌های رزمندگان در عملیات کربلای 5 + فیلم

فرمانده مرکز فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات معراج نیروی زمینی سپاه پاسداران اظهار داشت: در هیچ عملیاتی و هیچ حرکتی در طول جنگ؛ فرماندهی را بدون بیسیم‌چی نمی‌بینید، هر کجا و هر وقت عملیاتی بود، نیروهای مخابراتی در پیشانی جبهه و عملیات حضور داشتند.

انتهای پیام/343/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستادکل نیروهای مسلح: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقاً بررسی می‌کنیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در آیین رونمایی از طرح جامع دانشگاه عالی دفاع ملی که با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد، با تاکید بر اینکه در شرایط حساس کنونی منطقه، دانشگاه عالی دفاع ملی باید شرایط آینده کشور و منطقه را مورد بررسی قرار دهد، گفت: وضعیت منطقه قبل و بعد از اقدام تلافی‌جویانه و تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به مناطق حساس و پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی تغییر کرده است.

سرلشکر باقری پیروزی‌های رزمندگان اسلام را در عملیات وعده صادق که پاسخ محکمی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی انجام گرفت تبریک گفت و تصریح کرد: این پاسخ با نشان دادن اراده ملی علیه رژیم رقم خورد و تاثیرات راهبردی را به حمدالله درسطح منطقه و جهان داشت.

وی افزود: نیروهای مسلح، احتمالات و سناریوها را در سطح عملیاتی مورد مطالعه و بررسی دقیق قرار می‌دهند و دانشگاه عالی دفاع ملی باید در سطح راهبردی این موضوعات را مورد توجه خود قرار دهد.

باقری با اشاره به اینکه دانشگاه عالی دفاع ملی به عنوان عالی‌ترین دانشگاه نیروهای مسلح که مسئولیت تربیت فرماندهان و مدیران عالی نیروهای مسلح و همچنین مدیران عالی کشوری را در مباحث راهبردی بر عهده دارد، در مسیر رشد و ارتقاء قرار گرفته‌ است، خاطر نشان کرد: دانشگاه عالی دفاع ملی در تربیت فرماندهان، مقامات و سایر نیروها و همچنین در نظریه‌پردازی و کرسی‌ها باید بالاترین سطح مورد نظر و توجه قرار دهد و باید دائماً در جهت کیفی‌سازی و عمق بیشتر مطالب و کارهای پژوهشی کار کنیم و به پیش برویم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه طرح جامع دانشگاه دفاع ملی جزو اسناد اساسی و مادر برای دانشگاه محسوب می‌شود و عالی‌ترین طرحی است که در دانشگاه باید مورد اجرا قرار بگیرد، گفت: این طرح طی بیش از یک سال کار تهیه و محضر مقام معظم رهبری تقدیم شد و توسط ایشان مطالعه و مورد نقد قرار گرفت و اصلاحاتی در آن ابلاغ فرمودند و نهایتاً به تصویب معظم له رسید که امروز از این طرح رونمایی شد.

سرلشکر باقری در پایان تصریح کرد: همه ما باید بر اجرای دقیق طرح جامع دانشگاه تلاش کنیم و قطعاً این طرح موجب ارتقاء هرچه بیشتر دانشگاه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همه سناریوهای احتمالی را در سطح عملیاتی بررسی می‌کنیم
  • سرلشکر باقری: عملیات وعده صادق تاثیرات راهبردی درسطح منطقه و جهان داشت/ همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • سرلشکر باقری: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • رئیس ستادکل نیروهای مسلح: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقاً بررسی می‌کنیم
  • نیروهای مسلح سناریوها رادرسطح عملیاتی موردبررسی دقیق قرار می‌دهند
  • بررسی دقیق احتمالات و سناریوها در سطح عملیاتی
  • همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی