Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسای فدراسیون کشتی و سازمان بسیج ورزشکاران با حضور در نمایشگاه گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس تفاهم نامه مشترکی را به امضا رساندند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، نمایشگاه گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در محل باغ موزه دفاع مقدس در حال برگزاریست که وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران غرفه مشترکی در این نمایشگاه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی و مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران با حضور در این غرفه تفاهم نامه مشترکی را به امضا رساندند.

این تفاهم نامه در زمینه همکاری مشترک فدراسیون کشتی و سازمان بسیج ورزشکاران برای ترویج فرهنگ ایثار و پهلوانی در ورزش به مدت دو سال منعقد شده است.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی پس از امضای این تفاهم نامه گفت: «من اعتقاد دارم بسیج خالص است و در هرکاری خلوص وارد شود، آن کار برکت پیدا می کند. در رزمایش کمک مومنانه که ما با بسیج ورزشکاران برگزار کردیم، این برکت را دیدم. امروز نیز به لطف خدا به عنوان اولین فدراسیون ورزشی، تفاهم نامه مشترکی را با بسیج ورزشکاران امضا کردیم که امیدواریم بتوانیم تمام بندهای آن را اجرایی کنیم. امیدوارم بقیه فدراسیون ها نیز به این تفاهم نامه برسند تا بتوانند کارهای بزرگی در ترویج فرهنگ در ورزش انجام دهند.»

گفتنی است در مراسم امضای این تفاهم نامه سید شروین اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان و سردار داود آذرنوش رییس سابق بسیج ورزشکاران نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علیرضا دبیر سازمان بسیج ورزشکاران سازمان بسیج ورزشکاران فدراسیون کشتی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان انرژی اتمی، دانشگاه بیرجند و سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، همزمان با بازدید نمایندگان سازمان انرژی اتمی کشور از امکانات و پتانسیل‌های دانشگاه بیرجند، تفاهم نامه راه‌اندازی سامانه‌های پرتودهی محصولات کشاورزی به امضای رئیس دانشگاه بیرجند، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و نماینده سازمان انرژی اتمی رسید. براساس این تفاهم نامه سامانه‌های پرتودهی محصولات کشاورزی در دانشگاه بیرجند استقرار خواهد یافت.

عملیات اجرایی راه اندازی این مرکز از اواسط اردیبهشت ماه جاری آغاز می‌شود.


با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی استان در حوزه تولید محصولات راهبردی همچون زرشک، زعفران و عناب، تضمین امنیت غذایی و آفت کشی این محصولات با سامانه پرتودهی گاما انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی
  • انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان انرژی اتمی، دانشگاه بیرجند و سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با کتابخانه‌های عمومی مازندران
  • جشنواره «روستای دوستدار کتاب» در مازندران برگزار می شود
  • یازده هزار مشترک آذربایجان‌غربی، بسیار بدمصرف بودند
  • شناسایی ۱۱ هزار مشترک پرمصرف گاز در آذربایجان‌غربی
  • کمک علمی دانشگاه شیراز برای احیا تالاب‌ها
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت