Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه مشارکت در احداث ۱۰ مدرسه شامل ۲۹ کلاس درس در مناطق محروم شهرستان مانه و سملقان خراسان شمالی بین اداره کل نوسازی مدارس استان و بنیاد علوی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، در راستای اجرای بسته تحولی مشارکت های مردمی موسوم به آجر به آجر، توافقنامه احداث ۱۰ پروژه با ۲۹ کلاس درس باحضور فلاح کوشکی مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی و غلامرضا رمضانیان دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان مانه و سملقان ( به نمایندگی از بنیاد علوی ) امضا شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی گفت: این پروژه ها شامل ۱۰ مدرسه با ۲۹ کلاس درس است که ۴ پروژه با ۹ کلاس درس به صورت کامل توسط بنیاد علوی و ۶ پروژه با ۲۰ کلاس درس بصورت مشارکتی ( ۳۰ درصد بنیاد علوی و ۷۰ درصد نوسازی مدارس) ساخته می شود .

فلاح زیربنای این پروژه ها را ۲ هزار و ۹۶ متر مربع به همراه دیوارکشی و محوطه سازی عنوان کرد و افزود: اعتبار مورد نیاز این پروژه ها بیش از یکصد میلیارد ریال است که ۵۰ میلیارد ریال آن توسط بنیاد علوی و مابقی توسط نوسازی مدارس تامین خواهد شد .

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان شمالی گفت: شهرستان مانه و سملقان تنها منطقه هدف بنیاد علوی در استان است که برای دستیابی به پیشرفت و آبادانی همه جانبه منطقه در همه زمینه ها از جمله مدرسه سازی مشارکت می کنند و این پروژه ها نیز اغلب با اولویت مناطق محروم روستایی شهرستان مانه وسملقان انتخاب شدند .

فلاح محل اجرای پروژه ها را روستاهای کشانک ، بهکده رضوی ، یارچلی ،کورشیخ ، تکل کوه، محمد اراز، دالق تپه، کهنه جلگه، معاد دره قزل‌ها و درکش عنوان کرد و گفت: بنیاد علوی تاکنون در ساخت ۶ پروژه در استان مشارکت داشت که با احتساب این پروژه ها، به ۱۶ پروژه ها افزایش می یابد .

وی مدت زمان اجرای پروژه ها را یکسال تا ۱۸ ماه اعلام کرد و افزود: این پروژه ها با اعتبار سهم بنیاد علوی در مهرماه سال جاری شروع و در سال آینده با اعتبارات ملی نوسازی مدارس تکمیل خواهد شد.

وی گفت با ساخت این پروژه ها تعداد ۷۰۰ نفر از دانش آموزان عزیز شهرستان مانه وسملقان از خدمات آن بهره مند خواهند شد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مشارکت توافقنامه آجر به آجر شهرستان مانه خراسان شمالی نوسازی مدارس پروژه ها بنیاد علوی کلاس درس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ۱۱۸ مدرسه آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  قهرمان رحمانی گفت: در قالب طرح « » که با هدف تعمیرات سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در مدارس اجرا می‌شود در فاز اول ۳۸ مدرسه و در فاز بعدی ۸۰ مدرسه دیگر در استان مشمول طرح شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی با اشاره   به‌سازی و شاداب‌سازی مدارس آذربایجان غربی در قالب «طرح شهید عجمیان» گفت: در این طرح بالغ بر ۸۸۵ گروه جهادی خارج از آموزش و پرورش و معلمان و دانش‌آموزان مشارکت داشتند که در این راستا ۹۷۰ مدرسه مناطق محروم حاشیه شهر دو هزار و ۲۰ محله، روستایی و عشایری توسط مناطق شناسایی و ثبت سامانه شد.

قهرمان رحمانی افزود: در این مدارس بالغ بر ۳۸۰ کلاس درس مورد رنگ‌آمیزی قرار گرفت و اقداماتی مانند کشیدن نقاشی دیواری، تعمیر درب کلاس، مرمت ایزوگام سقف و مرمت آسفالت حیاط مدارس، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی، تعمیر شیر آب خوری‌ها، تعمیرات میز و نیمکت و اصلاح روشنایی کلاس‌ها انجام شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی ادامه داد: طرح سراسری دیگری که در دستور کار قرار گرفته است در قالب طرح «شهید عرب» با هدف تعمیرات سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در مدارس اجرا می‌شود که بر این اساس بازدید و نیازسنجی‌های صورت گرفته در فاز اول ۳۸ مدرسه و در فاز بعدی ۸۰ مدرسه دیگر در استان آذربایجان غربی مشمول طرح شده که وسایل و تجهیزات لازم خریداری شده است که در روزهای آتی با تحویل به گروه های جهادی این طرح در استان عملیاتی خواهد شد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی
  • احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ۱۱۸ مدرسه آذربایجان غربی
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است
  • امسال ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه بهداشتی و درمانی در خراسان شمالی افتتاح می‌شود
  • رشد ۷۰ درصدی ساخت کلاس درس در قم
  • مدرسه دو کلاسه بخش ممبی تا پایان شهریور به بهره برداری می رسد
  • نوسازی و ساخت ۴هزار کلاس درس در خراسان رضوی