Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-20@03:08:53 GMT

رای اعتماد مجلس به رزم حسینی

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۵۱۹۰

رای اعتماد مجلس به رزم حسینی

بررسی برنامه و صلاحیت علیرضا رزم‌حسینی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت در دستور کار جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی قرار داشت که پس از اظهارات نمایندگان موافق و مخالف و دفاع وزیر پیشنهادی از خود، نمایندگان با ۱۷۵ رای موافق، ۸۰ مخالف و ۹ رای ممتنع، به وی اعتماد کردند. همچنین سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در آغاز این جلسه به مناسبت هفته دفاع مقدس سخنرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران اعتماد مجلس به رزم حسینی اعتماد مجلس به رزم حسینی اعتماد مجلس به رزم حسینی حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی نماینده مجلس شورای اسلامی اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری اعتماد مجلس به رزم حسینی اعتماد مجلس به رزم حسینی اعتماد مجلس به رزم حسینی اعتماد مجلس به رزم حسینی اعتماد مجلس به رزم حسینی اعتماد مجلس به رزم حسینی اعتماد مجلس به رزم حسینی اعتماد مجلس به رزم حسینی علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت اعتماد مجلس به رزم حسینی اعتماد مجلس به رزم حسینی علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت علیرضا رزم‌حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت اعتماد مجلس به رزم حسینی اعتماد مجلس به رزم حسینی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی اعتماد مجلس به رزم حسینی اعتماد مجلس به رزم حسینی

منبع: آنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزیر صنعت معدن و تجارت علیرضا رزم حسینی رای اعتماد مجلس سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت اعتماد مجلس به رزم حسینی مجلس شورای اسلامی معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار قزوین در تماس تلفنی با فرمانده نیروی هوا فضای سپاه از افتخار آفرینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کرد

محمد مهدی اعلایی در تماس تلفنی با سردار امیر علی حاجی زاده از اقدام پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات دشمن شکن وعده صادق قدردانی کرد.

استاندار قزوین در این گفتگو مراتب سپاس مردم استان قزوین را به ایشان اعلام کرد و گفت: استان ما به داشتن فرزند برومندی چون جنابعالی افتخار می‌کند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه نیز با بیان اینکه توفیق بدست آمده لطف الهی بود، متقابلاً از مردم استان قزوین قدردانی کرد و از استاندار قزوین خواست که سلام و سپاس ایشان را به مردم خوب استان قزوین اعلام نماید.

کد خبر 6081969

دیگر خبرها

  • دستور مهم سردار سلامی به نیرو‌های سپاه
  • دستور سردار سلامی به نیروهای سپاه برای امدادرسانی به سیل زندگان
  • دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه
  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • سردار حسن‌زاده: رژیم جنایتکار صهیونیستی طعم ضربات کوبنده سپاه را چشید
  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک‌هایی استفاده شد؟
  • امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد