Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:44:52 GMT

طرح ملی نذر آب در هرمزگان اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۵۱۹۳

طرح ملی نذر آب در هرمزگان اجرا می شود

مختار سلحشور روز سه شنبه در این خصوص اظهار داشت: این طرح در راستای تحقق اهداف بشردوستانه و خیرخواهانه به منظور ارتقای سطح سلامت و کمک رسانی به آسیب پذیر و با رویکرد سلامت محور (با پیوست ویروس کرونا)، معیشت محور و تامین آب شرب سالم برنامه ریزی تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: طرح ملی نذر آب با بهره‌گیری از توان سازمان های مردم نهاد و خیران نسبت به تامین زیرساخت های پروژه های عمرانی اعم از لوله کشی ، تامین آب سالم با توجه به تنش‌های آبی موجود از طریق تامین تانکرهای آب، احیاء منابع آب چاه‌های موجود در منطقه و مرتفع نمودن بخشی از مشکلات مردم محروم روستایی و ترویج فرهنگ خیریه و داوطلبانه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طرح ملی نذر آب سه همانند ۲ سال گذشته در سطح استان هرمزگان با حضور استان های معین در مناطق محروم و بحرانی متاثر از خشکسالی اجرا خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان عنوان کرد: پس از ارزیابی و نیاز سنجی در سطح استان دو روستای طاشکوئیه از توابع شهرستان حاجی آباد و روستای دوآب از توابع شهرستان بندرلنگه که دچار بحران و خشکسالی شده بودند انتخاب و مقرر شد توسط جمعیت هلال احمر استان‌های بوشهر و فارس پوشش داده شوند.

سلحشور ادامه داد: در این طرح بسته های حمایتی در زمینه‌های بهداشتی، غذایی و نوشت‌افزار ویژه خانوارهای کم برخوردار، راه‌اندازی کاروان سلامت، اهدای منبع آب و تامین لوله مورد نیاز برای انتقال آب شرب به خانوارهای ساکن در روستاها در اختیار بهره‌وران قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها هرمزگان بندرعباس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان بندرعباس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هرمزگان بندرعباس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی متاثر از آبگرفتگی در خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از امدادرسانی نجاتگران این جمعیت به مردم متاثر از آبگرفتگی در این استان خبر داد گفت: به بیش از ۵۰۰ متاثر از آبگرفتگی خوزستان امدادرسانی شد. - اخبار استانها -

وحید شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان در قالب بیش از 100 تیم عملیاتی، سیل و آبگرفتگی در شهرهای استان را امدادرسانی کردند.

وی افزود: از ساعت 48 ساعت گذشته که دستور آماده باش صادر شده، به بیش از  500 نفر خدمات امدادی ارائه شده است، همچنین تیم‌های تخصصی سیلاب با دستگاه‌هایی مانند پمپ و لجنکش، آماده هستند تا در صورت نیاز به مردم خدمات ارائه کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به اینکه عملیات امدادی تا ایجاد شرایط پایدار در منطقه، عنوان کرد: مردم نیز می‌توانند در صورت بروز مشکل با سامانه 112 این جمعیت تماس حاصل بگیرند‌. 

انتهای پیام/735/

دیگر خبرها

  • فعالیت بشر دوستانه ۴۴ تیم سحاب هلال احمر مازندران
  • خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • ارائه خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • ارسال کمک‌های هلال احمر کاشان به خوزستان
  • ارسال بیش از ۴ هزار تخته پتو به مناطق سیل زده خوزستان
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • تلاش ها برای تامین آب پایدار جزیره قشم ادامه یابد
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • تداوم امدادرسانی متاثر از آبگرفتگی در خوزستان