Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@18:10:09 GMT

کرونا در ایران/ ۲۰۷ نفر دیگر جان باختند

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۵۲۱۰

کرونا در ایران/ ۲۰۷ نفر دیگر جان باختند

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۳۶۷۷ مورد جدید کووید-۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۸ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۶۷۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۴۷ نفر از آنها بستری شدند.

وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۵۳ هزار و ۶۳۷ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۵ هزار و ۹۸۶ نفر رسید.

لاری گفت: خوشبختانه تا کنون ۳۷۸ هزار و ۷۲۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: ۴۰۷۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی، تا کنون سه میلیون و ۹۸۶ هزار و ۷۲۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی همچنین در توضیح استانهای در وضعیت قرمز بیماری گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری درباره استان های در شرایط هشدار گفت: استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

لینک کوتاه: asriran.com/0038ri

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل برای دوبی گران‌تمام‌ شد/آخرین قیمت منات،رینگیت،لاری،دینار و ریال را ببینید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دبی، پس از درگیری چند روزه با سیل ناشی از شدیدترین بارندگی 75 سال اخیر، امروز پنجشنبه شرایط نسبتا مساعدی را تجربه کرده تا پاکسازی جاده‌های گرفتار و خانه های سیل زده در دستور کار قرار بگیرد.

اقتصاد نیوز نوشت:همچنین فرودگاه بین‌المللی دبی، یک مرکز مهم مسافرتی جهان با وجود آنکه برای پاکسازی تعداد زیادی از پروازها با مشکل مواجه شده و بسیاری از جاده‌ها همچنان دچار مشکل هستند؛ از صبح امروز پروازهای خود را از سر گرفت و سازمان هواپیمایی از محدودیت پروازی به فرودگاه‌های دبی و شارجه خبر داد.

براساس گزارش رویترز، این سازمان اعلام کرد «با توجه به شرایط جوی به وجود آمده در برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس و آب‌گرفتگی سطوح و معابر، پروازهای فرودگاه‌های دبی و شارجه با تأخیر یا ابطال مواجه شده است.»

اما وضعیت این روزهای دبی فارغ از خسارات معمول، ضربه سنگینی را هم به صنعت گردشگری این مقصد پرطرفدار زده است و بسیاری از مسافران برنامه سفر خود را لغو کرده اند و برخی هم که در دبی به سر می برند، در تدارک بازگشت به کشور خود هستند، مایا لومیدزه، مدیر اجرایی انجمن مجریان تور روسیه در گفت‌وگو با خبرگزاری تاس گفت: «ترافیک هوایی دبی احتمالاً امشب از سر گرفته می‌شود. تعدادی از پروازها آغاز به کار شده است پروازها شروع شد؛ اما معتقدم که تا عصر تردد تمام پروازها بازیابی خواهد شد.»

بر اساس گفته مدیر اجرایی انجمن مجریان تور روسیه، حدود ۲۵۰۰ شهروند این کشرو در انتظار خروج پروازهای خود هستند. اما قیمت درهم امارات در بحبوبحه سیل دبی چه روندی را در پیش گرفته است؟

قیمت درهم امارات امروز 30 فروردین 1403

درهم امارات در آخرین روز کاری هفته در حالی شاهد به سرانجام رسیدن معاملات بازار ارز تهران است که نسبت به روز گذشته افزایش قیمت را تجربه کرده و رشد 90 تومانی را به مانند روز گذشته در پیش گرفته است.

هر درهم امارات با تداوم پیشروی در کانال 18 هزار تومان، 18391 تومان نرخ گذاری و خرید و فروش شد.

آخرین نرخ ریال عمان در بازار

بارش شدید باران اما تنها مختص دبی نبود و کشور عمان هم در هفته ای که پشت سر گذاشتیم شاهد جاری شدن سیلاب در معابر و خیابان های خود، اما قیمت ریال؛ واحد پول رسمی این کشور خلاف روند صعودی درهم بر مدار کاهش حرکت کرد.

هر ریال امروز 175340 تومان قیمت گذاشته شد تا نسبت به معاملات روز گذشته افت ارزش چهار هزار و 990 تومانی را تجربه کرده باشد.

آخرین قیمت دینار عراق امروز

امروز قیمت دینار عراق در در مبادلات ارزی بازار پافشاری بر نرخ روز گذشته را در پیش گرفت و با تجربه ثبات نسبت به روز چهارشنبه، 52 تومان ارزش گذاری شد.

قیمت امروز لیر ترکیه در بازار

قیمت لیر ترکیه در جریان معاملات امروز به مانند دینار عراق ثبات ارزش را در مقایسه با روز پیش تجربه کرد و 2075 تومان خرید و فروش شد.

نرخ برابری لیر ترکیه و دلار آمریکا هم امروز در بازار به 0.031 رسید که تغییری نسبت به روز پیش نداشته است.

آخرین نرخ منات آذربایجان

منات آذربایجان هم امروز در بازار ارز تهران به مانند روز گذشته، سیر صعودی را در پیش گرفته است؛ هر منات امروز 200 تومان گران شد و 39560 تومان مورد معامله قرار گرفت.

قیمت امروز درام ارمنستان

امروز همچنین قیمت درام ارمنستان همچون دینار عراق و لیر ترکیه ثبات ارزش را تجربه کرد و به مانند روز پیش 171 تومان نرخ گذاری و مبادله شده است.

نرخ برابری درام ارمنستان و دلار آمریکا هم امروز به 0.003 رسیده است که تغییری با روز پیش نداشته است.

آخرین نرخ رینگیت مالزی

قیمت رینگیت مالزی هم امروز صعود را در دستور کار خود قرار داده است و با افزایش ارزش 30 تومانی که تجربه کرده است، 14060 تومان قیمت گذاشته شد.

قیمت امروز بات تایلند

امروز همچنین بات تایلند به مانند رینگیت؛ واحد پول رسمی کشور مالزی رشد قیمت 30 تومانی را در پیش گرفت و 1830 تومان خرید و فروش شد.

آخرین نرخ لاری گرجستان

در نهایت هر لاری امروز در بازار به مانند اغلب ارزهای مورد معامله قرار گرفته افزایش قیمت را تجربه کرد و 25420 تومان نرخ گذاری و مبادله شد تا نسبت به روز پیش افزایش 110 تومانی داشته باشد.

آخرین پنجشنبه فروردین ماه در حالی سپری شد و به پایان رسید که بازار شاهد نوسان متنوع قیمت ارزها نسبت به روز گذشته بود، امروز قیمت دینار عراق، لیر ترکیه و درام ارمنستان ثبات را تجربه کرد و قیمت ریال عمان هم تنها نرخ کاهشی امروز بود.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896866

دیگر خبرها

  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • سیل برای دوبی گران‌تمام‌ شد/آخرین قیمت منات،رینگیت،لاری،دینار و ریال را ببینید
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • کدام استانهای کشور پر بارش تر بودند؟/ ایران پیشتاز تولید نفت اوپک
  • زخم هموفیلی بر تن رنجور بیماران
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین / ۳۲ محور مسدود است
  • آخرین وضعیت سیل در استانهای جنوبی کشور/ برخی روستاها تخلیه شدند
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد