Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حیدری از ساخت ۲۳ هزار واحد مسکونی در ۲۴ شهر برای کارکنان نزاجا خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از  روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز سه شنبه در آیین افتتاح پروژه 144 واحدی منازل سازمانی تیپ 316 زرهی  شهید قهرمان همدان افزود: در شرفیابی  به خدمت رهبر معظم انقلاب، برخی از مشکلات نیروی زمینی را عرض کردم معظم له دستور فرمودند که هر نظامی که وارد نیروهای  مسلح می شود باید این امید در آن به وجود بیاید که در طول خدمت  صاحب منزل شخصی شود و ساخت این واحدهای مسکونی امر مبارک فرماندهی معظم کل قوا  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ساخت 23 هزار واحد مسکونی برای کارکنان کلید خورده و در 24 شهر کشور در حال ساخت و ساز است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با بیان اینکه دو طرح لبیک برای احداث واحد های مسکونی سازمانی و شخصی برای نیروی زمینی اجرا می شود افزود: در این راستا 30 بلوک در همدان احداث می شود که هشت بلوک آن در حال ساخت است.

وی ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک برای واگذاری اراضی برای منازل شخصی کارکنان نیروی زمینی نیز اقدام خواهد شد.

امیر سرتیپ حیدری افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند «منزلت اجتماعی کارکنان باید بالا برود و حفظ شود» و نیروی زمینی ارتش نیز در این راستا اقداماتی را در دستور کار قرار داده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه گفت: استان همدان در دوران دفاع مقدس فرماندهان زیادی از جمله سردار حسین همدانی داشته است که باعث افتخار هستند.

وی با بیان اینکه بزرگان زیادی همچون شهید «خوش لفظ» با ایمان، جهاد و شهادت در رکاب ولی فقیه درخشیدند افزود: همدان در غرب کشور استانی خوش نام در جنگ تحمیلی است که همراه با نیروهای مسلح برای پیروزی ایران تلاش کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار نظامی نیروی زمینی ارتش کیومرث حیدری اخبار نظامی نیروی زمینی ارتش کیومرث حیدری نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت ۲۹ فروردین (روز ارتش) و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حرم مطهر امام خمینی (س) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

در این مراسم امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر دریادار «حمزه‌علی کاویانی» جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی فرماندهان و کارکنان ارتش حضور داشتند.

همچنین در ادامه، فرماندهان و کارکنان ارتش با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) با نثار گل و فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور ۱۱ تیپ ارتش در مرزها
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: در آمادگی کامل قرار داریم/ در انواع موشک‌ها و رادارها و تسلیحاتی که بر بالگردها نصب است از هوش مصنوعی بهره می‌گیریم/ رژیم صهیونیستی ترتیبات دفاعی اش سست تر از خانه عنکبوت است
  • پای هوش مصنوعی به تسلیحات نطامی ایرانی رسید | نیروهای مسلح ایران با تابو شکنی قاعده جدیدی در منطقه رقم زدند
  • سرتیپ حیدری: در صورت تعدی اسرائیل ایران پاسخ سخت تری خواهد داد
  • سرتیپ حیدری: هرگونه تهدید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ می‌دهیم
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است
  • امیر حیدری: رژیم صهیونیستی سست تر از خانه عنکبوت است
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: به هر تهدیدی در کوتاه ترین زمان پاسخ می دهیم
  • سرتیپ حیدری: آمادگی پاسخ به هر تهدیدی در کوتاه‌ترین زمان را داریم
  • تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)