Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوراله طاهری روز سه‌شنبه در آیین افتتاحیه دو پروژه ورزشی و گلخانه‌ای این شهرستان شهریار و در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون ١٠ هکتار از این توسعه گلخانه‌ای ایجاد شده و کلنگ ١٥ هکتار دیگر بر زمین زده شده است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: با تبدیل مجموعه صنعتی شهرستان شهریار به یک شهرک صنعتی نیز همه مسئولان بسیج شده‌اند تا گام‌های اساسی در راستای جهش تولید و افزایش اشتغال بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری بیان کرد: حدود ٤٠ کارخانه در شهرک صنعتی شهید سردار قاسم سلیمانی در دست ساخت است و تا پایان سال تعداد زیادی از آنها افتتاح می‌شود.

فرماندار شهرستان شهریار با بیان اینکه تاکنون حدود ٧٠ درصد این شهرک واگذار شده، اضافه کرد: ٥٠٠ هکتار زمین در حال اضافه شدن به این شهرک است و در تمام زمینه‌های صنعتی و کشاورزی در حال افزایش خط تولیدی جدید و ایجاد کارخانه هستیم.

افتتاح ۲ پروژه در شهرستان شهریار 

امروز فاز دوم استادیوم ورزشی فاز یک اندیشه شامل چمن، زمین تنیس و مسیر پیاده‌روی با چهار میلیارد و ٣٧٥ میلیون تومان هزینه و با حضور فرماندار شهریار و برخی دیگر از مسئولان محلی و استانی افتتاح شد؛ مساحت عرصه این استادیوم ٣٣ هزار و ٥٠٠ مترمربع و مساحت اعیان آن ٨٨٠ مترمربع است.

امروز همچنین مسئولان پس از افتتاحیه فاز دوم استادیوم اندیشه، یک گلخانه ١٠ هکتاری را نیز افتتاح کردند؛ این گلخانه با ٢.٥ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و اعتبار ملی برای تولید سالانه ٦٠ تن فلفل دلمه‌ای رنگی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا شهرستان شهریار با جمعیتی بالغ بر ٧٠٠ هزار نفر شامل شهرهای شهریار، اندیشه، باغستان، فردوسیه، وحیدیه، صباشهر و شاهدشهر، ۶ دهستان و ۳۹ روستاست.

برچسب‌ها افتتاحیه شهرستان شهریار جهش تولید اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاحیه شهرستان شهریار جهش تولید اشتغال زایی افتتاحیه شهرستان شهریار جهش تولید اشتغال زایی اخبار کنکور شهرستان شهریار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۵۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار ویژه برای اجرای طرح‌های آب و خاک در آذربایجان غربی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی  در گفتگو با خبرنگاران گفت: دولت در یک اقدام بسیار خوب یک هزار ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های آب و خاک به استان اختصاص داده است که تکمیل و اجرای طرح‌های آبیاری نوین از مهمترین این طرح ها است .

خسرو شهبازی افزود: با استفاده این اعتبارات طرح‌های آبیاری نوین در ۴۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی در شمال و جنوب استان با هدف صرفه جویی در مصرف آب کشاورزی و افزایش راندمان آبیاری اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: تاکنون در بیش از ۲۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان معادل ۳۶ درصد این اراضی طرح‌های آبیاری نوین اجرا شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: صرفه جویی بیش از ۳۵۰ میلیون متر مکعب آب کشاورزی و افزایش ۴۰ درصدی راندمان آبیاری از مهمترین دستاورد‌های اجرای طرح‌های آبیاری نوین در استان بوده است.

وی تکمیل طرح‌های کشت گلخانه‌ای را از دیگر طرح‌های اولویت دار برای استفاده بهینه از آب کشاورزی و رونق تولید در بخش کشاورزی استان دانست و تصریح کرد: در اجرای طرح‌های گلخانه‌ای استان عملکرد خوبی نداشتیم و تاکنون ۷۴ هکتار طرح کشت گلخانه‌ای در استان اجرا شده، اما با مشارکت بخش خصوصی و آغاز اجرای بزرگترین طرح کشت گل خانه ای استان در ۷۰ هکتار در خوی می‌رود تا شتاب خوبی به توسعه این بخش ببخشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال متوالی
  • کارآفرینی و سرمایه‌گذاری زودبازده در گلخانه ها
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در آذربایجان‌غربی برای سومین سال
  • افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
  • اختصاص اعتبار ویژه برای اجرای طرح‌های آب و خاک در آذربایجان غربی
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • رونق گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در گلستان
  • بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال
  • طرح‌های معدن و صنایع معدنی متعددی امسال افتتاح می‌شود