Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دادگر روز سه‌شنبه در اولین نشست کارگروه پیشگیری از سرقت استان خراسان جنوبی که در دادگستری برگزار شد افزود: در راستای پیشگیری از وقوع سرقت یکی از موارد، استفاده از ظرفیت بسیج است و این نهاد می‌تواند در گشت‌ها ضمن ارایه ادله موارد را به مراجع قضایی اطلاع دهد.

وی گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر ظرفیت خوبی است که می‌توانند با همکاری بسیج تذکرات لازم را به مالکان برای تامین امنیت اموال بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دادستان عمومی و انقلاب بیرجند اظهار داشت: باز اجتماعی شدن افراد در زندان‌ها مورد توجه قرار گیرد تا فردی که سرقت کرده و به زندان رفته است در این محیط باز اجتماعی شود.

وی افزود: بازدیدهای که در پاتوق‌های مواد مخدر داریم بعضی املاک مخروبه که متولی آن ادارات مختلف هستند محل حضور معتادان متجاهر شده و وضعیت ظاهری شهر را به هم ریخته است که باید دستگاه ها نسبت به تعیین تکلیف این املاک اقدام کنند.

دادگر گفت: انبارهای ضایعاتی که مجوز ندارند، پلمب می‌شوند و هرگونه حمایت دادستانی از دستگاه‌های نظارتی به جهت پلمب این اماکن صورت خواهد گرفت.

رییس اتاق اصناف خراسان جنوبی هم در این نشست که به ریاست معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی برگزار شد، گفت: ۷۰ درصد ضایعاتی‌های استان پلمب شده و برای اخذ پروانه مهلت سه ماهه گرفته‌اند.

رضا علیزاده افزود: ۱۸۰ واحد ضایعاتی در استان وجود دارد که در حال حاضر فقط ۷۶ واحد دارای پروانه هستند.

وی بیان کرد: پیش از این چند گروه از اصناف مبادرت به صدور پروانه برای واحدهای ضایعاتی کردند که این اقدام به زودی به یک صنف تفویض اختیار می‌شود.

وی گفت: در زمینه پیشگیری از سرقت آموزش‌های لازم به اصناف مختلف داده شده است و ۹۵ درصد اصناف مجهز به دوربین و سایر تجهیزات ایمنی هستند.

برچسب‌ها دادگستری سرقت خراسان جنوبی اعتیاد معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری سرقت خراسان جنوبی اعتیاد معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سرقت خراسان جنوبی اعتیاد معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم اخبار کنکور خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۵۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آرد خبازیهای خراسان جنوبی بدون هیچ محدودیتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری  گفت:با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و جذب سهمیه آرد ویژه نوروز و ماه رمضان، در تأمین آرد مورد نیاز خبازی‌های استان، هیچ مشکلی نداریم.
 جواد اشرفی افزود:  با توجه به مصادف شدن عید نوروز با ماه مبارک رمضان، کارگروه آرد و نان استان اقدامات شاخصی از قبیل تخصیص سهمیه آرد ویژه به نانوایی ها، تخصیص آرد به شهرستان‌های هدف گردشگری، تشدید بازرسی‌ها و همچنین ابتکار تخصیص آرد به چادر‌های عشایری نوروزگاه‌ها در مسیر محور‌های مواصلاتی و پر تردد را در دستور کار قرار داده است.
به گفته وی؛ سهمیه آرد ویژه شهرستان‌ها هم براساس سرانه جمعیتی و میزان مسافرپذیری توزیع شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با اشاره به افزایش میزان مراجعات به نانوایی‌ها در این ایام، گفت:  شرکت غله و خدمات بازرگانی باید بر نحوه فعالیت نانوایی‌ها و جلوگیری از هرگونه تخلف در این حوزه نظارت لازم و مستمر داشته باشد.
اشرفی همچنین  بر ضرورت تأمین و عرضه مناسب و پایدار نان و جلوگیری از ازدحام و ایجاد صف‌های غیرمتعارف در نانوایی‌ها تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن آیه‌های بندگی در بیرجند
  • ورود ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار زائر به مشهد/ ۵هزار و ۸۶۲ پرونده تخلف اصناف به ارزش ۱۹۱ میلیارد تومان تشکیل شد
  • خراسان جنوبی رکورددار دادگاه‌های علنی برخط شد
  • اسکان بیش از ۲ هزار خانوار در مدارس خراسان جنوبی
  • ۵ مصدوم در حادثه رانندگی در جاده سربیشه - بیرجند
  • تامین آرد خبازیهای خراسان جنوبی بدون هیچ محدودیتی
  • محدودیتی برای تأمین آرد در خراسان جنوبی نداریم
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست
  • شورای جهادگران کشور سوم خردادماه برگزار می‌شود
  • توزیع۵۰۰ بسته معیشتی از محل موقوفه آب لوله بیرجند بین نیازمندان