Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید بر اینکه تاکنون واکسن آنفلوآنزا در بین داروخانه ها توزیع نشده است اظهار کرد: مردم باید به این نکته توجه داشته باشند که تا این لحظه هیچ واکسن آنفلوآنزایی در بین داروخانه های استان توزیع نشده است و فعلا این توزیع در سطح مراکز بهداشتی و درمانی است.

دکتر "حمیدرضا رشیدی" نژاد در گفت و گو با ایسنا، درباره توزیع واکسن آنفلوآنزا در کرمان گفت: هنوز درصد سهمیه قطعی واکسن آنفلوآنزا برای استان کرمان از سوی وزارت بهداشت به اعلام نشده است اما تاکنون تعداد اندکی واکسن در اختیار استان قرار گرفته شده و برای توزیع آن نیز دستورالعملی از سوی وزارت بهداشت و درمان ابلاغ شده است که طبق آن عمل خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی نژاد با بیان اینکه طبق دستورالعمل های ابلاغی در ابتدا واکسن آنفلوآنزا در بین کادر بهداشتی و درمانی، خانم های باردار و بیماران خاص به صورت رایگان توزیع و تزریق خواهد شد ادامه داد: کمیته توزیع این واکسن را در اختیار معاونت بهداشتی قرار داده است تا طبق دستورالعمل های بهداشتی، کار توزیع واکسن آنفلوانزا در میان گروه های هدف را انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون واکسن آنفلوآنزا در بین داروخانه ها توزیع نشده است اظهار کرد: مردم باید به این نکته توجه داشته باشند که تا این لحظه هیچ واکسن آنفلوآنزایی در بین داروخانه های استان توزیع نشده است و فعلا این توزیع در سطح مراکز بهداشتی و درمانی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره نحوه توزیع محموله اول واکسن آنفلوانزا در کرمان تصریح کرد: مرکز ثامن الائمه اولین مکانی است که امسال در کرمان تزریق واکسن آنفلوآنزا جهت بیماران دیالیزی صورت گرفته است.

رشیدی نژاد با بیان این مطلب که هنوز زمان دقیق ورود محموله دوم واکسن آنفلوانزا به استان مشخص نیست، اظهار کرد: احتمالا طی دو تا سه روز آینده یک محموله دیگر واکسن آنفلوانزا وارد استان خواهد شد که در کمیته توزیع واکسن آنفلوآنزا نحوه توزیع آن مشخص خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در کمیته توزیع واکسن به منظور شفاف سازی توزیع علاوه بر همکاران معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان، دو دستگاه نظارتی خارج از دانشگاه نیز عضو این کمیته می باشند تاکید کرد: تا این لحظه توزیع داروخانه ای واکسن آنفلوآنزا در استان کرمان صورت نگرفته است و به محض آنکه توزیع داروخانه ای صورت گیرد، به مردم اطلاع رسانی خواهیم کرد تا افراد در اولویت های دوم و سوم بتوانند با مراجعه به داروخانه ها این واکسن را تهیه و تزریق کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واکسن آنفلوانزا دانشگاه علوم پزشکی کرمان اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی واکسن آنفلوآنزا واکسن آنفلوانزا بین داروخانه توزیع نشده توزیع واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی پست برق فوق توزیع شوشتر

جام جم آنلاین - خوزستان، علی اسدی صبح امروز(دوشنبه 3 اردیبهشت) با اعلام این خبر تصریح کرد: پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلوولت فرعی شوشتر که برق بخش‌های گسترده‌ای از شهرستان شوشتر و روستاهای اطراف آن را تامین می‌کند برای تامین برق پایدار، بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت پیدا کرد.

وی با بیان اینکه پروژه یاد شده با ارزش سرمایه گذاری ۱۷۶۸ میلیارد ریال انجام شده، افزود: دو دستگاه ترانس قدیمی موجود در پست هر کدام به ظرفیت ۲۷ مگاولت آمپر تعویض و ۲ دستگاه ترانس جدید به ظرفیت هرکدام ۳۰ مگاولت آمپر مونتاژ و جایگزین آنها شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: یک ترانس ۳۰ مگاولت‌آمپری موجود در پست نیز با یک ترانس به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر تعویض شد تا ظرفیت پست فرعی شوشتر از ۱۱۴ مگاولت آمپر به ۱۴۰ مگاولت آمپر افزایش پیدا کند.

اسدی ادامه داد: علاوه بر نوسازی ترانس‌ها و افزایش ظرفیتی که انجام شد، یک دستگاه ترانسفورماتور زمین، تعویض رله‌های مربوطه و تکمیل سیستم حفاظتی به همراه تعویض دو دستگاه بریکر ۱۳۲ کیلوولت قدیمی با بریکرهای جدید و تعویض شش عدد CT ۱۳۲ کیلوولت ورودی ترانس‌ها، در پست مذکور اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: احداث فونداسیون برای ترانس های شماره یک و دو جدید و نیز ترانس زمین، احداث کانال کابل، احداث عملیات ساختمانی دو بی ۳۳ کیلوولت در خروجی ترانس شماره ۴، از دیگر اقدامات انجام شده در پست فرعی شوشتر در شهرستان شوشتر بوده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه معاونت بهره‌برداری در تلاش تمام است تا شبکه موجود را با بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت آماده ورود به پیک بار نماید، بیان کرد: پیش از این نیز پست برق فوق توزیع عبدالخان در شهرستان کرخه و پست برق فرعی ماهشهر افزایش ظرفیت، و پست ذخیره گاز بهینه سازی شده است.

 

دیگر خبرها

  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • بخش عمد‌ه‌ای از سرماخوردگی‌ها کروناست
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • عکس| مالک جدید پرسپولیس ابهاماتش را شفاف سازی کرد
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • افزایش ظرفیت و بهینه‌سازی پست برق فوق توزیع شوشتر
  • واکسن سرطان همراه با ایمونوتراپی تومورهای کبد را کوچک می کند