Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصویر شهید همدانی در ورودی شهرک فرهنگیان همدان و در حقیقت ورودی همدان بر روی دیوار یک مجتمع مسکونی نقش بسته است که در اقدامی عجیب در آستانه سالگرد این شهید بزرگ و مردمی توسط صاحب این مجتمع ایزوگام شده است که علی ضمیر، معاون خدمات شهری همدان از نصب تمثالی با کیفیت تر از شهید همدانی در این مکان خبر می دهد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ نقاشی دیواری به عنوان یکی از اشکال هنری انسان در طول تاریخ همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده، و تأثیر آن بر زندگی انسان از دیرباز تاکنون آن چنان پایدار و ماندنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی دیوار نگاری بعد از انقلاب نشان می دهد که در دوران بعد از جنگ بیشتر دیوارنگاری ها معطوف به تصاویر شهدا بوده است و از انجایی که بیشتر دیوار نگاری های بزرگ بلوار کاشانی مربوط به تصاویر شهدا می باشد نشان میدهد که این دیوار نگاری ها مربوط به دوران بعد از انقلاب اسلامی می باشد که بر روی ساختمان ها ترسیم شده است  و سایر تصاویر به تصویر درخت و گل محدود گردیده است ، در سال های اخیر ایجاد شده اند که همه ی این تصاویر فقط بر روی نیمی از دیوار کشیده شده و بقیه ی دیوار فاقد طراحی می باشد.

در این میان تصاویر شهدای مدافع حرم همدانی چند سالی است که بر روی دیوار محله های همدان ترسیم شده است.

تصویر شهید همدانی در ورودی شهرک فرهنگیان همدان و در حقیقت ورودی همدان بر روی دیوار یک مجتمع مسکونی نقش بسته است که در اقدامی عجیب در آستانه سالگرد این شهید بزرگ و مردمی توسط صاحب این مجتمع ایزوگام می شود.

وحید علی ضمیر معاون خدمات شهری همدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: نقش ترسیم شده بر روی دیوار و ورودی فرهنگیان مدت دو سال است که با اعتراض مالک مجتمع وارد شده است.

وی ادامه داد: به گفته مالک مجتمع دیوار ساختمان دچار ترک و نواقص ساختمانی شده است که نیاز به ایزوگام داشته و این ایزوگام بدون مجوز و اجازه شهرداری در حال ایزوگام است.

علی ضمیر افزود: به همدان شهروندان قول می دهم در کمتر از یک ماه یک کار با کیفیت تر و تکنیکی تر شبیه المان آیت الله تالهی که در محله جولان نصب شده است در این مکان قرار داده شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهید همدانی بر روی دیوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت

حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران با اشاره به اهمیت صیانت از حقوق شهروندی و شهر در اراضی ناحیه سه و مقابله با سودجویان و برهم زنندگان انضباط شهری بیان کرد: در همین راستا طی دو عملیات نسبت به استقرار ۱۵ عدد نیوجرسی مقابل بنا‌های تجاری غیر مجاز در محله نعمت آباد خیابان‌های سهیل شمالی، شهید غفوری، شهید عبداللهی اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه اغلب تصرفات به صورت غیرقانونی و بدون مجوز انجام می‌شود افزود: بی‌شک مشارکت شهروندان در تحقق شهری منظم و منسجم مطابق با قوانین شهرسازی، اجتناب‌ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز مراتب را به شهرداری منطقه اطلاع دهند و ما را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.

سرپرست شهرداری منطقه خاطرنشان کرد: طی دو مرحله عملیات جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز ۷۰ متر سقف و ۲۰ متر تیغه چینی در بلوار شهید ورامینی خیابان میرزایی شمالی و درب ورودی و تیغه‌های طبقه همکف و اول درشهرک احمدیه خیابان گل‌ها رفع خلاف شد.

بر اساس این گزارش طی این دو عملیات علاوه بر مدیران شهری ۷۵ نفر نیرو‌های شهربان و معبربان نواحی و یگان حفاظت و نیروی انتظامی با به کارگیری ۲ دستگاه لودر و ۲ دستگاه جرثقیل حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • لیست دادگاه های تبریز
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • ۲۸۳ جسد از گور دسته جمعی در بیمارستان «ناصر» غزه خارج شد