Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@14:57:14 GMT

رزمندگان ذخایر انقلاب هستند

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۵۷۹۹

رزمندگان ذخایر انقلاب هستند

قنبری با بیان اینکه رزمندگان چراغ راه و ذخایر ارزشمند انقلاب هستند، گفت: به پشتوانه رشادت ها و مقاومت رزمندگان سرافراز است که جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی حرفی برای گفتن دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، فرمانده سپاه ناحیه آستارا به همراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید نقیب زاده، مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید عظیم نوروزی و جمعی دیگر از مسئولین سپاه ناحیه آستارا در منزل رحمت الله حبیب زاده از رزمندگان دوران دفاع مقدس حضور یافته و ضمن تقدیر و تشکر از رشادت های وی از ایشان دلجویی کرده و برایش از درگاه پروردگار متعال آرزوی موفقیت و سلامتی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«بهزاد قنبری» در این دیدار با بیان اینکه رزمندگان همیشه چراغ راه و از ذخایر انقلاب اسلامی هستند،اظهارکرد: به پشتوانه رشادت ها و مقاومت رزمندگان سرافراز اسلام است که جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی حرفی برای گفتن دارد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: همه وظیفه دارند یاد و خاطره رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس را گرامی بدارند و حضور پیدا کردن مسئولان برای دیدار، گفت و گو و دلجویی از ایثارگران گرانقدر افتخاری در دوران کاری هر فرد مسئولی است که می تواند پشتوانه ای برای خدمت به خلق و جامعه ایثارگران باشد.

 

*اقتدار کشور را مرهون مجاهدت رزمندگان هستیم

«رضا معاشرتی» نیز در این دیدار،اظهارکرد: زیر بار ظلم و ذلت نرفتن شهدا در کربلا و دفاع مقدس، از ویژگی های مشترک این حوادث تاریخی است و رزمندگان و شهدا برای احیای اسلام از جان، مال و فرزندان خود گذشتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا اقتدار کشور را مرهون مجاهدت رزمندگان دانست و افزود: عزت، افتخار، امنیت و پیشرفت به برکت از خودگذشتگی شهدا، رزمندگان، آزادگان و ایثارگران به دست آمده که امیدواریم بتوانیم در جهت ادای دین آنان تلاش کنیم.

 

معاشرتی گفت: رزمندگان اسلام از مکتب عاشورا درس آزادگی و عزت گرفتند و با دستان خالی اما با اراده محکم، در برابر تمام دنیا مقاومت کردند.

 

گفتنی است، در این دیدار رحمت الله حبیب زاده به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، پرداخت و بر گسترش روحیه ایثارگری در جامعه تاکید کرد.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: ذخایر انقلاب بندر آستارا رزمندگان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۵۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند

به گزارش همشهری آنلاین، در سایه تداوم تجاوزهای رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان، حزب‌الله لبنان خبر شهادت محمد خلیل عطیه (ساجد) را در راه قدس اعلام کرد.

به این ترتیب شمار شهدای در راه قدس حزب‌الله لبنان از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی به ۲۷۱ نفر افزایش یافت.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده که این رزمنده مقاومت متولد ۱۹۹۴ در شهرک قانا و ساکن شهرک الصرفند در جنوب لبنان بود.

دو روز پیش نیز مقاومت لبنان، خبر شهادت سه تن از رزمندگان خود به نام‌های مبارک علی حمیه (صادق) از شهرک طاریا و ساکن شهرک البزالیه البقاعیه، حسین علی دغمان (ملاک) از شهرک جنوبی کفرتبنیت و علی رضا حرف (ابومهدی) از شهرک المنصوری در جنوب را منتشر کرده بود.

شبکه المیادین امروز با انتشار خبر شهادت یکی دیگر از اعضای مقاومت لبنان همچنین از تداوم حملات هوایی و توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی مناطق اطراف شهرک‌های بیت لیف، عیتا الشعب، یارون، المحمودیه، العیشیه و ارتفاعات جبل ابو راشد را هدف قرار داد. این در حالی است که عملیات حزب‌الله در حمایت از مردم و مقاومت غزه علیه مواضع نظامیان اسرائیلی و پایگاه‌های نظامی آنها در شمال فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 846697 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است