Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از قدسنا، در آستانه بیستمین سالروز شهادت محمد الدره، کودک شهید فلسطینی در روز ۳۰ سپتامبر سال ۲۰۰۰ (نهم مهرماه)، که در تقویم ایران با عنوان روز همبستگی و همدردی با کودکان فلسطینی نامگذاری شده خبرنگار قدسنا در نوار غزه با «جمال الدره» پدر «محمد الدره» گفت‌وگو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر ادامه ایستادگی و پایداری خانواده‌های شهدای فلسطینی در گفت‌وگو با خبرنگار قدسنا تاکید کرد: اشغالگران صهیونیست به طور عامدانه، واضح و آشکار کودکان فلسطینی را هدف تیراندازی قرار می‌دهند که با توجه به سن پایین کودکان در برخی موارد موجب قطع اعضای بدن، معلولیت و یا شهادت آن‌ها می‌شود.

او تاکید کرد: صهیونیست‌ها می‌دانند که این کودکان نسل آینده آزادی بخش فلسطین را تشکیل می‌دهند که در نهایت اشغالگران را شکست داده و حق خود را از آن‌ها می‌ستانند.

پدر محمد الدره در ادامه گفت‌وگوی اختصاصی با قدسنا تاکید کرد: اشغالگران می‌گویند که بزرگ تر‌ها می‌میرند و کوچکتر‌ها فراموش می‌کنند، اما این کودکان فلسطینی هستند که امروز در برابر رژیم صهیونیستی در مرز‌های شرقی غزه اقدام به رویارویی با آن‌ها و مواجهه با ارتش تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی می‌کنند. با وجود اینکه صهیونیست‌ها به سوی کودکان فلسطینی تیراندازی کرده و موجب شهادت و یا زخمی شدن آن‌ها می‌شوند، اما این کودکان فلسطینی هرگز دست از مبارزه نمی‌کشند. این رخداد‌ها بیانگر این واقعیت است که کودکان فلسطینی همان کسانی هستند که حقوق از دست رفته فلسطینی‌ها را که رژیم صهیونیستی آن‌ها را غصب کرده بدست خواهند آورد و آن را به ملت فلسطین بازمی‌گردانند.

جمال الدره در ادامه در آستانه سالروز بیستمین سالروز شهادت پسرش تاکید کرد: درگیری با اشغالگران و مواجهه با صهیونیست‌ها همچنان ادامه خواهد یافت، آن‌ها تلاش دارند با هدف قرار دادن کودکان فلسطینی آینده آن‌ها را از بین ببرند، اما این گونه اقدامات هیچ تاثیری بر عزم استوار ملت فلسطین نخواهد گذاشت.

به گزارش قدسنا، رژیم اشغالگر قدس طی دهه‌های اخیر همچنان و همواره به هدف قرار دادن کودکان فلسطینی با هدف اعمال فشار بر خانواده‌های فلسطینی که همچنان به اصول و حقوق ملی خود تاکید دارند، ادامه داده است. اقدامات ضدحقوق بشری رژیم صهیونیستی شامل قتل عام، ترور و بازداشت کودکان فلسطینی می‌شود که کاملا برخلاف همه قوانین و موازین بین‌المللی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کودک فلسطینی شهدای فلسطینی رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی کودکان فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ

یکی از رهبران جنبش حماس تاکید کرد: گروه‌های فلسطینی طرحی را برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ در غزه ارائه دادیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسامه حمدان یکی از رهبران جنبش حماس تاکید کرد: کشورهایی که اقدام به صدور بیانیه‌های مشترک می‌کنند، بهتر است تحرکی عملی برای توقف جنگ در غزه داشته باشند.

 وی تاکید کرد که با گروه‌های فلسطینی طرحی را برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ در غزه ارائه دادیم.

 حمدان گفت ما در برابر فرصتی حقیقی برای وحدت فلسطینیان بر سر پروژه آزادسازی و تشکیل کشور مستقل فلسطین هستیم.

 وی افزود: عملیات رفح بیشتر از اینکه یک تحرک نظامی باشد، به یک نزاع سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است.

 اسامه حمدان تاکید کرد شاخه نظامی حماس مادامی که اشغالگری وجود داشته باشد، پابرجا خواهد بود و پس از تشکیل کشور فلسطین هم در مورد آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

حماس: تیم‌های تخصصی برای شناسایی اجساد مفقودین اعزام شودواکنش حماس به سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطینحماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بودحماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد

انتهای پیام/
 

 

دیگر خبرها

  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • نتانیاهو از پیگرد قضایی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد
  • آژیر خطر در «کزوویم» به صدا درآمد/ مقابله قسام با اشغالگران
  • زیرپوست وتوی کشور فلسطین
  • وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود
  • رژیم اسرائیل، اعضای بدن شهدای فلسطینی را می‌دزدد
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است