Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@21:43:24 GMT

بایدن نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۵۸۶۰

صراط: یک نماینده حزب کارگر انگلیس، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را به عنوان یکی از گزینه‌های دریافت جایزه صلح نوبل معرفی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کریس برایانت به عنوان عضو ارشد کمیته روابط خارجی مجلس عوام انگلیس درباره دلیل قرار گرفتن نام جو بایدن در فهرست دریافت کنندگان جایزه صلح نوبل گفت بایدن در دوران آشفتگی سیاسی در آمریکا متعهد به مباحثه و مناظره سیاسی باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برایانت با تمجید از جایزه صلح نوبل گفت زمانی که شهر‌های آمریکا در آتش می‌سوخت و شهروندان آن در برابر همه قرار گرفته بودند، جو مسئولیت تسکین بخشی را به دوش می‌کشید.

عضو حزب کارگر انگلیس در توجیه نامزدی بایدن برای جایزه صلح نوبل افزود وقتی دیگران به راه حل‌های خشونت آمیز متوسل شدند، وی اظهار داشت که بهترین نیرو نیروی استدلال و مباحثه است، زیرا اسلحه می‌تواند قلب را از کار بیندازد، اما کلمات مناسب می‌توانند بسیاری از قلب‌ها را تغییر دهند و بسیاری از قلب‌ها می‌توانند جهان را تغییر دهند.

اعلام نامزدی بایدن برای جایزه صلح نوبل درست پیش از اولین مناظره انتخاباتی سرنوشت ساز او با دونالد ترامپ صورت می‌گیرد.

پیشتر نیز یکی از اعضای پارلمان سوئد رئیس‌جمهور آمریکا و دولت‌های کوزوو و صربستان را به عنوان نامزد‌های دریافت جایزه صلح نوبل معرفی کرد. همچنین «سرگئی کومکوف» نویسنده و چهره آکادمیک روسیه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور را برای دریافت جایزه صلح نوبل سال آتی میلادی به کمیته نوبل پیشنهاد داد.

کمیته ویژه جایزه نوبل در ۹ اکتبر سال میلادی جاری در خصوص برندگان این جایزه در بخش‌های مختلف تصمیم گیری خواهد کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بایدن جوبایدن آمریکا نوبل جایزه صلح نوبل انتخابات آمریکا صراط دریافت جایزه صلح نوبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت ایران دوباره تحریم می‌شود؟

به‌گزارش همشهری آنلاین، مروری بر رویدادهای جهانی نشان می‌دهد که حتی در حوزه اقتصاد نیز اغلب خبرها حول پاسخ نظامی قدرتمند ایران به رژیم صهیونیستی می‌چرخد. در چنین شرایطی برخی خبرها از افزایش فشارها از سوی نماینده‌های جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا بر دولت این کشور برای افزایش تحریم‌های نفتی ایران حکایت دارد. بااین‌حال تحلیل‌گران بین‌المللی می‌گویند در شرایط فعلی افزایش تحریم‌های نفتی ایران می‌تواند منجر به رشد قیمت نفت و افزایش تورم در آمریکا شود و این چیزی نیست که جو بایدن به آن علاقه‌مند باشد؛ چراکه افزایش تورم می‌تواند به کاهش آرای رأی‌دهندگان آمریکا به نفع بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بینجامد که آبان‌ماه برگزار می‌شود. تحلیل‌گران غربی دیروز درهمین‌باره به رویترز گفتند که بعید است پاسخ نظامی ایران به رژیم صهیونیستی باعث شود دولت بایدن اقدام چشمگیری علیه صادرات نفت ایران انجام دهد؛ زیرا نگران افزایش قیمت نفت است.

بیشتر بخوانید:

ایران پیشتاز افزایش تولید در اوپک

در رویدادی دیگر آمارها نشان می‌دهند که به‌دلیل افزایش تنش‌ها در خاورمیانه قیمت طلا و نفت تمایل زیادی به صعود پیدا کرده‌اند. تحلیل‌گران می‌گویند افزایش تنش‌ها می‌تواند قیمت طلا را به ۲۴۰۰دلار و نفت را به ۱۰۰دلار برساند.

همچنین در فضای اقتصاد جهان مشخص شد که آمریکا در حال قطع ارتباط شرکت‌های چینی با سایر کشورهاست و به‌تازگی فشارهای تازه‌ای را به امارات وارد کرده است. خبرگزاری بلومبرگ درهمین‌باره نوشت: یک شرکت اماراتی فعال در زمینه هوش مصنوعی در یک توافق پشت‌پرده با اداره صنعت و امنیت وزارت بازرگانی آمریکا توافق کرده است سرمایه‌گذاری در چین را قطع کند زیرا درغیراین‌صورت با تدابیر تنبیهی واشنگتن روبه‌رو خواهد شد.

کد خبر 845019 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها نفت قیمت نفت و گاز صادرات و واردات تحریم صادرات نفت

دیگر خبرها

  • سیدحسین: از کمیته انضباطی متشکرم!
  • اهدای جایزه دکتر موسی‌خانی به ۳ نفر از برگزیدگان
  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • (ویدیو) گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکند
  • بکش اما خطا نکن!
  • بایدن: تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند
  • بایدن درباره تحریم نفت ایران تصمیم جدید گرفت؟
  • نفت ایران دوباره تحریم می‌شود؟