Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ «پیتر هویسترا» مربی هلندی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس ایران حاضر شد و شرایط این تیم را تشریح کرد. 

* این یک بازی بسیار هیجان انگیز مقابل پرسپولیس خواهد بود و ما برای این دیدار با آمادگی کامل به میدان می رویم. مطمئناً بازی بسیار نزدیکی خواهد بود.

* می‌خواهیم گل اول را ما بزنیم و بعداً با تاکتیک خودمان ببینیم چه کار دیگری می‌توان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی تک فرصتها سرنوشت ساز خواهند بود و امیدوارم که بازیکنان مصمم ما از کوچکترین فرصت بیشترین بهره را ببرند.

* ما برای تمامی تیم‌هایی که مقابل آنها قرار می‌گیریم احترام خاصی قائل هستیم و بعد از آن باید راهی برای پیروزی مقابل رقبای خود پیدا کنیم. مسلماً برای نقاط ضعف رقیب خود راه‌هایی داریم که امیدوارم این برنامه‌ریزی ما را راهی مرحله نیمه نهایی کند.

بیشتر بخوانید: شاهرودی: پرسپولیس با این روند یک پای فینال است

*  اگر به تیم فعلی پرسپولیس نگاهی بیندازید تعداد کمی از آنها از آن فینال دو سال پیش آسیا در تیم آنها باقی مانده. حضور آنها در فینال لیگ قهرمانان آسیا در ۲۰۱۸ برتری خاصی به آنها نسبت به تیم ما نخواهد داد. پاختاکور هم تیم بسیار پرتجربه‌ای است و در زمین بازی لحظات هستند که سرنوشت این دیدار جذاب را مشخص خواهد کرد.

* این نرمال است که ‌بازیکنان‌ در این مرحله و بعد از بازی‌های متوالی خسته باشند، اما این مسئله در تیمی که قلبی بزرگ دارد و در اوج‌ خستگی آن ذره ذره‌های انرژی بیشتر را جمع کند، دشواری نخواهد بود، بلکه خود به یک عامل آمادگی بیشتر ذهنی می‌تواند تبدیل شود.

منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۵۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملتهای آسیا؛ این طلسم شکستنی نیست! | برگزیده سال (حسرت سال)

از قرار معلوم، حالا حالاها قرار نیست تیم ملی ایران فاتح جام ملتهای آسیا شود

طرفداری | گویا قرار نیست طلسم جام ملتهای آسیا برای ایران شکسته شود.

حذف کردن ژاپن این امید را به وجود آورد که ایران شانس بالایی برای قهرمانی دارد. از آن سو کره جنوبی هم مقابل اردن حذف شد تا همه ایران را شانس اول قهرمانی بدانند ولی همه چیز به شکل دیگری رقم خورد.

تیم ملی ایران که چند ماه قبل از جام ملتها موفق شده بود قطر را گلباران کند، در این تورنمنت مقابل میزبان شکست بدی را خورد.

تیم ملی ایران حتی بازی را هم طوفانی شروع کرد و موفق شد در همان دقایق ابتدایی به حریف گل بزند ولی در ادامه قطری ها به بازی برگشتند و در حالی که ایران موقعیت های به مراتب بیشتری داشت، بازی را به میزبان واگذار کردیم.

ضربه لحظه های پایانی علیرضا جهانبخش به تیر دروازه، این تلخی را حتی بیشتر هم کرد.

حسرت و طلسم قهرمانی در رقابت های جام ملتهای آسیا همچنان به قوت خود پابرجاست و شاید امسال با کسب برد مقابل ژاپن بهترین فرصت را داشتیم تا قهرمان شویم ولی این اتفاق رقم نخورد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • دو برد بسکتبال سه نفره مردان ایران در کاپ آسیا
  • تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ
  • ۲ برد دختران بسکتبالیست ایران در کاپ آسیا
  • برتری تیم‌های مردان و زنان ایران در بسکتبال ۳ نفره کاپ آسیا
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • تورنمنت جاده ابریشم| پرویزی و امیری فینالیست شدند؛ ریگی و طهماسبی برنز گرفتند
  • قایدی در دل طارمی و آزمون جای می‌گیرد!
  • جام ملتهای آسیا؛ این طلسم شکستنی نیست! | برگزیده سال (حسرت سال)
  • استارت اوسمار و شاگردانش برای قهرمانی/ پرسپولیس به دنبال تکرار خاطرات شیرین