Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@21:47:25 GMT

صدور احکام متهمان اقتصادی لرستان

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۵۹۶۴

ایسنا/لرستان سخنگوی قوه قضاییه از صدور احکام جدید دادگاه‌های رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی خبر داد.

غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز در پاسخ به سئوالی پیرامون اعلام احکام جدید دادگاه‌های مفاسد اقتصادی، گفت:  دادگاه‌های ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی با استجازه‌ای که از مقام معظم رهبری انجام شد به کار خودشان ادامه می‌دهند و در روزهای اخیر در ادامه احکام صادره، احکام متعددی را از این دادگاه‌ها در برخورد با مفسدین اقتصادی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: "مسعود رضا"، فرزند سعید، معاون اداره صمت لرستان به جرم مشارکت در اخلال در نظام تولید و اخذ رشوه به میزان ۹۱۰ میلیون ریال به تحمل هشت سال حبس، ضبط مبلغ رشوه، شلاق و انفصال از خدمات دولتی محکوم شده است.

اسماعیلی یادآور شد: "محسن گودرزی‌نژاد" به جرم مشارکت در اخلال در نظام تولید به ۹ سال حبس تعزیری، جزای نقدی، شلاق و انفصال از خدمات دولتی محکوم شده است. "محسن ناصری گودرزی" به همین جرم به تحمل هفت سال حبس، جزای نقدی، شلاق و انفصال محکوم شده است. "ناصر شهبازی"، کارمند اداره صمت لرستان به تحمل شش سال حبس، جریمه، شلاق، انفصال از خدمات دولتی محکوم شده است. "نادر رادمهر"، کارشناس صنایع پلیمری اداره صمت لرستان به تحمل پنج سال حبس، جزای نقدی، شلاق و انفصال از خدمات دولتی محکوم شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شلاق و انفصال سال حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال عربستان به شلاق خوردن عبدالرزاق حمدالله: شرم‌آور بود

فدراسیون فوتبال عربستان قصد دارد تا با وضع قوانینی جدید از تکرار چنین اتفاقات شرم‌آوری جلوگیری بعمل آورد.

طرفداری | فدراسیون فوتبال عربستان حمله وحشتناکی که به عبدالرزاق حمدالله، بازیکن الاتحاد، توسط یک تماشاگر با شلاق رخ داد را به شدت محکوم کرده است.

 به گزارش سایت GOAL، اقدام انفرادی تماشاگری با شلاق زدن حمدالله از سوی فدراسیون فوتبال عربستان سعودی محکوم شد. بازنگری در آیین‌نامه رفتار تماشاگران، علاوه بر اعمال مجازات‌هایی برای جلوگیری از رفتار مشابه در آینده، دنبال می‌شود. عبدالرزاق حمدالله، بازیکن الاتحاد، پس از شکست این تیم در سوپرجام عربستان مقابل الهلال به دست تماشاگری شلاق خورد.

شرح شلاق خوردن عبدالرزاق حمدالله

در ویدئویی که از این حادثه منتشر شده، حمدالله را در حال ترک زمین پس از باخت 4-1 الاتحاد به الهلال می‌بینیم. ناگهان، تماشاگری که هویتش هنوز مشخص نشده، با یک شلاق به سمت او حمله می‌کند. حمدالله سعی می‌کند از خود دفاع کند، اما تماشاگر به ضربات خود ادامه می‌دهد. بازیکن الاتحاد پس از پایان بازی تصاویری از رد ضربات شلاق روی کمر خودش را به اشتراک گذاشته بود.

محکومیت فدراسیون فوتبال عربستان

فدراسیون فوتبال عربستان در کنار اتحادیه بازیکنان این کشور با صدور بیانیه‌ای اقدام این تماشاگر را به شدت محکوم کرد. در این بیانیه آمده است:

فدراسیون فوتبال عربستان سعودی (SAFF) به همراه انجمن بازیکنان فوتبال عربستان (PFA) از صحنه‌های شرم‌آور حمله فیزیکی یک تماشاگر به یکی از اعضای تیم باشگاه الاتحاد شوکه شده‌اند. مانند سایر اعضای AFC و انجمن‌های حاضر در فیفا، اولویت SAFF حفظ امنیت و لذت برای همه کسانی است که عاشق تماشا و بازی کردن فوتبال هستند.

فوتبال در عربستان یک بازی خانوادگی است و خوشبختانه، بی‌نظمی هواداران به ندرت در آن اتفاق می‌افتد. به همین دلیل، اقدامات این به اصطلاح "هوادار" مغایر با تمام ارزش‌های فوتبال عربستان است و ما این اتفاق را به طور کامل محکوم می‌کنیم.

SAFF و PFA همچنین متعهد شده‌اند که بررسی کاملی از رفتار تماشاگران انجام دهند و قوانین و مقررات جدیدی را برای اعمال سریع و موثر مجازات‌های مناسب برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی وضع کنند.

شلاق زدن عبدالرزاق حمدالله پس از شکست مقابل الهلال! / فیلم  

 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال عربستان به شلاق خوردن عبدالرزاق حمدالله: شرم‌آور بود
  • محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد؛ محکومیت سه نفر از متهمان به حبس‌های طویل‌المدت و پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • رأی پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد/ محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • رأی پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد
  • رای پرونده «کینگ‌مانی» صادر شد
  • رای پرونده رمز ارز جعلی « کینگ مانی » صادر شد
  • رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد
  • صدور رای پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی
  • صدور رای پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی/ محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز