Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر نوروزی، افزود: خدمت پت اسکن از خدمات پرهزینه تشخیصی بیماران سرطانی است که سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح به عنوان اولین سازمان بیمه گر پیشرو، این خدمت را برای بیمه شدگان مبتلا به سرطان در راستای حمایت از بیماران صعب العلاج، افزایش رضایت مندی و تسهیل فرایند درمانی به بیماران مبتلا به بدخیمی و کاهش پرداخت بیمه شدگان اجرایی می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص تعهدات و فرانشیز این خدمت برای بیمه شدگان مبتلا به هر نوع سرطان که دارای کد بیماری فعال در سیستم هستند، اظهارداشت: در مراکز دولتی و وابسته به نیروهای مسلح، سهم سازمان به میزان ۱۰۰درصد تعرفه از محل صندوق مکمل و در مراکز خصوصی و غیردولتی، سهم سازمان به میزان ۹۵درصد تعرفه از محل صندوق مکمل تعیین شده است.

نوروزی با بیان اینکه از ابتدای مهر ماه سال جاری  این خدمت در حال ارائه به بیماران است گفت: پوشش خدمات PET-CT اسکن (تمام بدن، عضله قلب، مغز و...) برای بیمار دارای کد بیماری مبتلا به بدخیمی برای کل انواع PET اسکن، حداکثر ۲ بار در طول عمر و برای بیمار مبتلا به لنفوم برای کل انواع PET اسکن، حداکثر ۳ بار در طول عمر است.

PET یک تکنیک تصویربرداری پزشکی هسته ای است که تصویر ۳ بعدی از عملکرد بافت های بدن تولید می کند. در اسکنPET  از مقدار کمی داروی رادیواکتیو با ردیاب (FDG) استفاده می شود تا تفاوت بین بافت سالم و ناسالم را نشان دهد. با استفاده از این تکنولوژی سرطان را سریع و دقیق می توان تشخیص داد و در نتیجه با اطلاعات به دست آمده از این اسکن و شروع درمان متناسب، بسیاری از بیماران بهبود یافته و علاوه بر کاهش هزینه های پرداختی بیماران، هزینه های سازمان های بیمه گر نیز به دلیل تشخیص به موقع بیماری در مراحل اولیه و جلوگیری از اقدامات اضافه قطعا کاهش خواهد یافت.

کد خبر 5036191

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر نوروزی سرطان نیروهای مسلح ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واکسن آنفلوانزا سیما سادات لاری پروتکل های بهداشتی آمار کرونا سازمان نظام پزشکی سازمان غذا و دارو دیابت سازمان بیمه سلامت آلزایمر علیرضا زالی چهل سالگی دفاع مقدس طب سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار موسی کمالی، در اولین کنفرانس ملی مهارت ایران که ظهر امروز ۴ اردیبهشت ماه برگزار شد، اظهار کرد: احساس می‌کنیم امروز همه ما به مهارت نیاز داریم؛ تمامی افراد جامعه به مهارت‌های مختلف نیاز دارند و برای غلبه بر بیکاری، رشد و توسعه کشور و …. باید به مهارت آموزی توجه شود و نوع مهارت برای هر فردی متفاوت است.

وی درباره علت ورود نیروهای مسلح به موضوع مهارت آموزی افزود: امروز بیکاری یکی از معضلات جامعه ما است و نیروهای مسلح هرکجا که احساس کنند معضلی وجود دارد و می‌توانند کمک کنند، به موضوع ورود پیدا خواهند کرد.

کمالی با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا تأکیدات فراوانی بر حوزه مهارت‌آموزی دارند گفت: سالانه بیش از ۳۰۰ هزار جوان ذکور به خدمت وظیفه اعزام می‌شوند که بیش از ۶۰ درصد از آن‌ها جوانان دیپلم به بالا هستند.

وی بیان کرد: ما شورای عالی مهارت‌آموزی را در نیروهای مسلح به ریاست رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، ۹ وزارتخانه، ۵ سازمان و چند نهاد داریم.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افزود: ۲ مأموریت کمک به اشتغال جوانان منقضی خدمت و کمک به مهارت‌آموزی سربازان وظیفه را در قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح دنبال می‌کنیم.

وی گفت: ۳۶ دستگاه متولی امر مهارت آموزی و اشتغال در کشور وجود دارد که تا امروز با ۲۶ دستگاه متولی این امر تفاهم نامه همکاری امضا کرده‌ایم و نیروهای مسلح قرار نیست گواهی و مدرکی را از جانب خود به جوانان اعطا کنند و جوانان بعد از طی کردن دوره‌های مهارتی از سوی دستگاه‌های متولی مدرک دریافت می‌کنند.

سردار کمالی بیان کرد: ما ۲ نوع مهارت عمومی و مهارت تخصصی را داریم که تمامی سربازان مهارت‌های ۵ گانه عمومی را در نیروهای مسلح طی خواهند کرد و ما برای آموزش‌های تخصصی امسال ۲۵۰ هزار نفر آموزش تخصصی خواهند دید.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افزود: به زودی هیچ سربازی بدون داشتن مهارت از نیروهای مسلح ترخیص نخواهد شد و ما برای افراد مهارت دیده مشوق‌هایی نظیر ۱ ماه کسری خدمت، انتخاب محل خدمت، بخشودگی اضافه خدمت، اعطای یک درجه بالاتر و … را در نظر گرفته‌ایم.

وی گفت: ۶ سال است که این کار شروع شده و نزدیک به ۲ میلیون سرباز پای کار بوده‌اند و بیش از ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار سرباز نیز توانسته‌اند وارد بازار کار شوند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح ادامه داد: همچنین ۸۵۰ نفر نیز توانسته‌اند دوره‌های مهارتی تخصصی را طی کنند و در این مدت بیش از ۲ هزار مربی تربیت کرده‌ایم و بیش از ۲۰ هزار نفر از سربازان ماهر هم توانسته‌اند وام خود اشتغالی دریافت کنند.

سردار کمالی بیان کرد: نیروهای مسلح برای کمک به اشتغال پای کار آمده‌اند تا مهارت‌آموزی جایگاه ویژه خود را در کشور پیدا کند و نیروهای مسلح به هیچ کاری ورود پیدا نمی‌کنند، مگر اینکه در آن کار سربلند بیرون بیایند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افزود: ما لایحه‌ای در زمینه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در مجلس داریم که ۲ سال است بر روی زمین مانده و انتظار داریم هرچه زودتر به آن رسیدگی شود.

کد خبر 6086846

دیگر خبرها

  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای‌عالی بیمه
  • آدرس غلط سازمان غذا و دارو با طرح شائبه لوکس بودن داروی هموفیلی‌ها
  • آدرس غلط سازمان غذا و دارو با طرح شائبه لوکس بودن داروی هموفیلی ها
  • پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج