Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@23:21:57 GMT

قول علی علیپور به هواداران ماریتیمو

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۶۶۰۹۰

قول علی علیپور به هواداران ماریتیمو

ماریتیمو بعد از روزها توانست با علی علیپور مهاجم ایرانی و جدیدش قرارداد رسمی امضا کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیپور که گفته می شد نزدیک به دو ماه در انتظار دریافت ویزای پرتغال بود به محض ورود به این کشور با استقبال مسئولان باشگاه قرارگرفته و قرارداد رسمی امضا و با پیراهن این تیم عکس گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور که با پرسپولیس قهرمانی ها و عناوین زیادی را در فوتبال ایران به دست آورده بعد از حضورش در پرتغال و عقد قرارداد با ماریتیمو گفت:

“از امضای قرارداد با ماریتیمو بسیار خوشحالم. این یک تجربه جدید برای من خواهد بود. می خواهم به تیم کمک کنم تا به اهدافش برسد و همچنین می خواهم گل های زیادی برای ماریتیمو به ثمر برسانم.”

علیپو‌ر به عنوان یکی از بهترین گلزنان فوتبال ایران در سال های اخیر به ماریتیمو پیوست. امیرعابدزاده دیگر ملی پوش ایرانی که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد نیز سومین فصل حضورش را در این تیم پرتغالی سپری می کند و در این فصل نیز از دروازه ماریتیمو حفاظت می کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ماریتیمو علی علیپور ماریتیمو محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۶۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد

به نقل از اتلتیک اونای امری سرمربی تیم فوتبال استون ویلا نوامبر سال ۲۰۲۲ به این تیم پیوست و تاکنون با این تیم نتایج خوبی کرده است و به همین دلیل مدیران استون ویلا قرارداد او را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کردند.

پیش از این، از اونای امری به عنوان یکی از گزینه‌های بایرن‌مونیخ و جانشینی توماس توخل در این تیم یاد کرده بودند. بارسلونا نیز به این مربی ۵۲ ساله علاقمند بود.

استون‌ویلا در حال حاضر با ۶۶ امتیاز در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد و درصدد کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپاست و شنبه‌آینده در دیداری خانگی به مصاف چلسی می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • رضا علیپور: برای میرزازاده خوشحالم
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید